خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اداره جهاد کشاورزی استان البرز:

149 طرح کشاورزی به بانکهای استان معرفی شدند

asdasd

از میان طرحهای کشاورزی 149 طرح کشاورزی با اعتبار بالغ بر 60 میلیارد تومان به بانک ها معرفی شدند و از این میان 41 طرح از بانک عودت داده شده است.

ایلنا - کرج: خالص طرحهای کشاورزی معرفی شده با اعتبار بالغ بر 51 میلیارد تومان به بانکها معرفی شده است که از این تعداد 64 طرح در حال بررسی، 44 طرح مصوب و 34 طرح با اعتبار بالغ بر دو میلیارد و 246 میلیون تومان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر کل اداره جهادکشاورزی استان البرز صبح سه‌شنبه در جلسه ستاداجرایی بخش توسعه کشاورزی استان البرز در فرمانداری کرج، گفت: از بین طرحهای پیشنهادی با محوریت کشاورزی تاکنون 159 طرح به سازمان جهاد کشاورزی معرفی شده است که از میان آن 29 طرح حقوقی و 130 طرح حقیقی است.

منصور خاکی ادامه داد: در این راستا دو هزار و 176 شغل ایجاد شده و اعتبار تسهیلات بانکی برای طرح های کشاورزی بالغ بر 81 میلیون 437 هزار تومان در نظر گرفته شده است که از این تعداد 86 طرح به عنوان طرح نیمه تمام و 73 طرح به عنوان طرح جدید به بانکها معرفی شده است.

خاکی اشاره کرد: از میان طرحهای کشاورزی 149 طرح کشاورزی با اعتبار بالغ بر 60 میلیارد تومان به بانکها معرفی شدند و از این میان 41 طرح از بانک عودت داده شده است.

وی ادامه داد: خالص طرحهای کشاورزی معرفی شده با اعتبار بالغ بر 51 میلیارد تومان به بانکها معرفی شده است که از این تعداد 64 طرح در حال بررسی، 44 طرح مصوب و 34 طرح با اعتبار بالغ بر دو میلیارد و 246 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی، افزود: طی مصوبات موافقت شده 10 درصد اعتبارات استان به ستاد توسعه کشاورزی تعلق گرفته است که پیگیری این امر به عهده دبیرخانه مرکزی است و اعتبارات لازمه در بانکهای شهرستانها توزیع شده است در این میان 66 هزار میلیارد از مبلغ کل اعتبارات تخصیص یافته به صندوق توسعه ملی و صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی تعلق می‌گیرد.

خاکی تصریح کرد: در راستای حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی تفاهمنامه‌ای اعلام و کمیته فنی متشکل از مدیران اداره آب، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی تشکیل شده است که از جهت امکان تامین آب اراضی را پلاک به پلاک مورد بررسی و گزارش قرار می‌دهند.

خاکی در پایان از ثبت نام هزار و 778 کشاورز در سامانه سازمان جهاد کشاورزی خبر داد که از این تعداد 9 تعاونی کشاورزی به ثبت رسیده‌اند، 45 تعاونی کشاورزی در حال ثبت هستند و 60 تعاونی کشاورزی تقاضای استقلال عمل را ارائه دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز