خبرگزاری کار ایران

در زمستان ۹۱ رخ داد:

کاهش میزان شاخص مصرف برق در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۸۲

درآمد‌های مالیاتی استان البرز در زمستان ۹۱ نسبت به سه ماه فصل قبل ۲۳. ۴ درصد افزایش داشته است.

ایلنا: معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز: در زمستان سال ۹۱ میزان درآمد‌های مالیاتی استان البرز نسبت به سه ماه فصل قبل ۲۳. ۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا در کرج وی با اشاره به مواردی از مطالعات آماری انجام شده در بخش امور مالیاتی بیان کرد: سهم مالیات‌های مستقیم در درآمدهای مالیاتی ۶۰. ۴ درصد و سهم مالیات‌های غیر مستقیم در درآمدهای مالیاتی نیز ۳۹. ۶ درصد بوده است.

یزدی افزایش ۳۱ درصدی این شاخص را نسبت به فصل مشابه سال مطلوب ارزیابی کرد.

وی در ادامه آمار کلی ۳ ماهه منتهی به سال ۹۲ در حوزه‌های مختلف استان البرز گفت: در حوزه موالید تعداد ولادت‌های ثبت شده در فصل زمستان سال ۹۱ معادل ۸ هزار و ۸۶۶ رویداد و تعداد فوت شده‌ها نیز ۲ هزار و ۲۳۲ رویداد گزارش شده است که نسبت به فصل پاییز به ترتیب ۸. ۸ درصد کاهش و ۱۲. ۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

یزدی در خصوص آمار سپرده‌های بانکی دراین بازه زمانی اظهار داشت: میزان سپرده‌های بخش غیر دولتی نزد بانک‌ها در فصل زمستان سال گذشته نسبت به فصل قبل حاکی از رشد ۱۰. ۷ درصدی است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ساکنان استان البرز در زمستان سال قبل یک میلیون و ۱۲۱ کیلووات ساعت مصرف برق داشته‌اند که این رقم نسبت به فصل پاییز با ۹. ۷ درصد کاهش همراه بوده است.

یزدی عنوان کرد: متوسط مصرف برق هر مشترک خانگی در فصل زمستان ۱۵۸ کیلو وات ساعت است که نسبت به فصل قبل ۱۶. ۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز اظهارداشت: میزان مصرف بنزین موتور در زمستان سال ۹۱ مقدار ۲۰۵ هزار و ۶۱۳ متر مکعب بوده است که در مقایسه با سه ماهه فصل پاییز ۷ دهم درصد افزایش داشته است.

وی در پایان افزود: میزان مصرف گوشت قرمز نیز در این مدت ۶ هزار و ۷۷۵ تن گزارش شده است که نسبت به فصل قبل ۲۰. ۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز