خبرگزاری کار ایران

معاون فنی تربیت مربی استان البرز خبرداد:

عقد تفاهم نامه با سیمای البرز جهت ضبط و پخش برنامه های سیما در تربیت مربی

asdasd

تفاهم نامه ای با صدا و سیمای البرز برای پخش و ضبط برنامه های سیما در استودیو مرکز تربیت مربی منعقد شده و با راه اندازی شبکه آموزش در این مرکز، از این پس فیلم های آموزشی در تربیت مربی ضبط و پخش خواهد شد.

ایلنا -کرج‌: رشته مهندسی فناوری ارشد را از اوایل شهریور ماه به عنوان یک طرح به دانشگاه جامع علمی کاربردی ارسال کرید و در صورت تصویب این رشته از مره ماه سال آینده در دانشگاه علمی کاربردی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معاون فنی تربیت مربی استان البرز امروز صبح در نشست مطبوعاتی، گفت: با توجه به رویکرد کاهش هزینه ها، مرکز تربیت مربی به سمت آموزش های مجازی حرکت کرده و در این راستا اولین وب کنفرانس برای اساتید و مدیران دانشگاه آزاد هفته گذشته اجرا شد و 900نفر در کل کشور از این وب کنفرانس بهره مند شدند و از این پس ماهی یک بار این امر صورت خواهد گرفت.

برهان زاد افزود: برای آموزش مربیان دوره های بین المللی برگزار شده و بر اساس دوره های کارافرینی، تفاهم نامه هایی با ایتالیا، ژاپن،کره و هند جهت آموزش اساتید امضا شده است.

به گفته وی شرکتهای دانش بنیان دانشگاه پردیس برای مستقر شدن در مرکز تربیت مربی اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: تفاهم نامه ای با صدا و سیمای البرز برای پخش و ضبط برنامه های سیمای البرز در استودیو مرکز تربیت مربی منعقد شده است و با راه اندازی شبکه آموزش در این مرکز،از این پس فیلمهای آموزشی در استودیو شماره 2 تربیت مربی ضبط و پخش خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین تفاهم نامه ای با کالج کومبو و دانشگاه ایرلند منعقد شده است و آموزش مربیان تانزالیا در مرکز تربیت مربی انجام خواهد شد.

برهان زاد ادامه داد: بر اساس آموزش های مسئله محور یا مهندسین فردا،در زمینه های رباتیک، سازه های ماکارونی به بچه های 8الی 15 سال با در نظر گرفتن شرایط سنی انها،آموزش هایی در مرکز تربیت مربی برای آنها صورت گرفته است.

به گفته وی رشته مهندسی فناوری ارشد را از اوایل شهریور ماه به عنوان یک طرح به دانشگاه جامع علمی کاربردی ارسال کرید و در صورت تصویب این رشته از مره ماه سال آینده در دانشگاه علمی کاربردی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز