خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نظام دامپزشكی كشور:

استان البرز در كنترل بیماری‌های مشترك دام و انسان جایگاه ویژه‌ای دارد

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۶۳

استان البرز در استفاده از روش‌های نوین تشخیص و درمان در حوزه دامپزشکی و مبارزه و پیشگیری از بیماری‌های مشترک دام و انسان بی‌نظیر است.

ایلنا: به همت شورای هماهنگی مدیران کل دامپزشکی کشور همایشی به مناسبت ۱۳ تیرماه روز جهانی مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و به منظور بررسی راه کارهای مناسب در حوزه تشخیص و درمان دامپزشکی کشور، به میزبانی اداره کل دامپزشکی استان البرز در کرج برگزار شد.

به گزارش ایلنا در کرج در ابتدای این همایش دستور، رئیس سازمان دامپزشکی کشور از ویژگی‌هایی استان منجمله سرمایه گذاری انجام شده در حوزه تحقیقات واکسن و دارو در بخش دولتی و همچنین پتانسیل تولید فرآورده‌های دام، طیور و آبزیان و راه اندازی مراکز تولیدی واکسن، دارو و مواد بیولوژیک با امکانات بالقوه بخش خصوصی در استان یاد کرد.

رئیس اداره کل دامپزشکی استان البرز در ادامه ضمن تاکید بر استفاده از روش‌های نوین تشخیص و درمان در حوزه دامپزشکی بر مبارزه و پیشگیری از بیماری‌های مشترک تاکید و اعلام کرد که شرایط استان البرز در کشور بی‌نظیر است.

برایی‌نژاد گفت: حضور موسسات تحقیقاتی ملی، دانشکده‌ها و موسسات آموزشی دامپزشکی بخش دولتی و خصوصی و همچنین حضور بخش دولتی توانمند ضامن بقا و ارتقای تولید به عنوان یکی از اصلیترین استراتژی‌های وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی است.

در این همایش علوی رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور نیز حضور داشت که از بخش خصوصی دامپزشکی استان البرز در کنترل بیماری‌های مشترک و بیماری‌های واگیر دام به عنوان بخشی توانمند و با قابلیت بسیار بالا یاد کرد.

گفتنی است این همایش با محوریت تشخیص و درمان و با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور، معاونین و مدیران کل سازمان و مدیران کل دامپزشکی استان‌ها، رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور، رئیس موسسه تحقیقاتی واکسن و سرم سازی رازی و به میزبانی اداره کل دامپزشکی استان البرز در کرج برگزار گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز