خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های ویژه ماه رمضان در روستاهای استان البرز اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۲۴

اعزام روحانیون و مبلغین به روستاها توسط سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین چاپ و توزیع کتب مذهبی توسط ادارات کل ورزش و جوانان و فرهنگ ارشاد اسلامی استان در سطح مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری روستاها صورت پذیرد.

ایلنا: مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز بر لزوم انسجام و هماهنگی میان دستگاه‌های فرهنگی استان در راستای اعتلا و تقویت برنامه‌های فرهنگی در روستا تاکید و بر آمادگی کامل دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی در برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مراسم در روستا‌ها و سطح بخش خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج آرش بهادری با بیان این مطلب افزود: هر کدام از دستگاه‌های متولی برنامه‌های خود را ارائه تا به بهترین نحو برنامه‌های فرهنگی در این ایام در روستا‌ها اجرایی شود.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌ها در ادامه تصریح کرد: در راستای هماهنگی قبلی، اعزام روحانیون و مبلغین به روستا‌ها اعم از روحانیون جهادی و طرح هجرت توسط سازمان تبلیغات اسلامی انجام گیرد و همچنین محیط مساجد جهت برگزاری مراسم‌های این ماه از جمله لیالی قدر و میلاد دومین اختر آسمان ولایت حضرت امام حسن مجتبی (ع) آماده سازی لازم صورت گیرد.

بهادری تاکید کرد: چاپ و توزیع کتاب مذهبی توسط ادارات کل ورزش و جوانان و فرهنگ ارشاد اسلامی استان در سطح مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری روستا‌ها صورت پذیرد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز در ادامه افزود: محافل انس با قرآن و نهج البلاغه توسط فرهنگ ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان در سطح روستا‌ها صورت پذیرفته و نمایشگاه‌های کتب مذهبی و همچنین اهدای قران و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در قالب کانون‌ها و مساجد توسط دستگاه‌های مورد اشاره صورت پذیرفته و بخشداران با همکاری اداره کل ورزش و جوانان نسبت به برگزاری جام رمضان در روستاهای بخش اقدام نمایند.

وی گفت: در این راستا دهیاران و شوراهای بخش موظف شدند در اجرای هر چه بهتر این برنامه‌ها ‌‌نهایت همکاری لازم را به عمل آورده و در پایان نسبت به تهیه گزارش مصور و مبسوط از اقدامات انجام شده در این ایام و ارسال به دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اقدام نمایند.

بهادری در پایان افزود: قاریان بین المللی نیز در محافل انس با قرآن حضور خواهند داشت و مراسم‌های متنوعی در این راستا تدارک دیده شده است.

گفتنی است شورای فرهنگی روستایی استان توسط دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، با حضور اعضاء از جمله نمایندگان سازمان‌های تبلیغات اسلامی استان، ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه‌های استان و اداره کل ورزش و جوانان استان تشکیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز