خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرج:

اردوگاه آسیب‌دیدگان اجتماعی در کرج احداث می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۹۸

هدف ما ریشه‌کن کردن معضل تکدی‌گری است که در این راستا اقدامات مهمی انجام شده و در حال حاضر نیز به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

ایلنا: آماده‌سازی زیرساخت‌های مناسب جهت احداث اردوگاه آسیب دیدگان اجتماعی در دستور کار جلسه ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرستان کرج قرار گرفت.

به گزارش ایلنا در کرج فرماندار این شهرستان در جلسه کارگروه آسیب دیدگان اجتماعی کرج گفت: ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی یکی از مهم‌ترین محورهای در دست پیگیری فرمانداری است که با برگزاری جلسات مرتب و با همکاری شهرداری کرج و سایر دستگاه‌ها از جمله کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی شهرستان عملیاتی شده است.

مهدی ایران‌نژاد افزود: هدف ما ریشه‌کن کردن معضل تکدی‌گری است که در این راستا اقدامات مهمی انجام شده و در حال حاضر نیز بصورت جدی پی‌گیری می‌شود.

معاون استاندار البرز ضمن ارزیابی اقدامات صورت گرفته به واسطه کاهش حضور افراد متکدی در شهرستان کرج، یادآور شد: خوشبختانه به واسطه تعامل و همکاری مطلوب میان دستگاه‌های مختلف از جمله نیروی انتظامی، شهرداری و دادگستری اقدامات مناسبی صورت گرفته که قابل تقدیر است.

این مسئول فرهنگ‌سازی و آموزش شهروندی را از مهم‌ترین عوامل تأثیر گذار در حل مشکل تکدی‌گری در شهر عنوان کرد و همچنین خواستار هماهنگی و انسجام بیشتر دستگاه‌های دخیل نظیر نیروی انتظامی، اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ه) را در کار خطیر ساماندهی متکدیان شد.

در پایان این جلسه برنامه ریزی جهت فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب جهت احداث اردوگاه و نیز راه اندازی ستاد آسیب‌های اجتماعی در دستور کار این جلسه قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز