خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا به ایلنا خبر داد؛

امکان ابطال آرای شوراها در ۴ شهر

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۷۷

انتخابات شوراها در گرم‌دره کرج، شهر جدید هشتگرد، شهرضای اصفهان و پردیس تهران بعد از ۲۵ تیرماه توسط هیات مرکزی انتخابات تایید می‌شود/ امكان ابطال آرا در این حوزه‌های انتخاباتی وجود دارد.

ایلنا: رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در کشور، گفت: ‌ انتخابات شورا‌ها در ۲۵ تیرماه تایید می‌شود اما بررسی آرای انتخابات در ۴ شهربه به درخواست هیات انتخابات استان وجود دارد.

«محمد جواد کولیوند» در گفت‌و‌گو با ایلنا، با بیان اینکه در ۲۵ تیرماه انتخابات شوراهای شهر و روستا در کشور به جز چند مورد تایید نهایی می‌شود، افزود: گرم‌دره کرج، شهر جدید هشتگرد، شهرضای اصفهان و پردیس تهران چند حوزه‌ انتخاباتی هستند که نسبت به صحت انتخابات در آن شبهه وجود دارد.

وی ادامه داد: هیات‌های عالی استان این شهر‌ها برای بررسی بیشتر انتخابات به هیات مرکزی انتخابات درخواست داده است و هنوز معلوم نیست که انتخابات در این شهر‌ها ابطال می‌شود یا نه.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در کشور با اشاره به اینکه بعد از ۲۵ تیرماه هیات مرکزی با هیات عالی استان جلسه مشترک به این منظور خواهد داشت، گفت: ‌صراحتا اعلام می‌کنم هنوز انتخابات شورا در شهری ابطال نشده است و امکان تایید این موارد نیز بالا است.

کولیوند درباره وضعیت «محمدمهدی مفتح» که به طور همزمان در شورای شهر تهران و مجلس تایید انتخاب شده است، افزود: بر اساس بند ۴ ماده ۲۸ قانون، اعضای مجلس شورای اسلامی در طول مدت نمایندگی نمی‌توانند در سمت‌های مختلف از جمله «شورای اسلامی شهر‌ها» حضور داشته باشند از این رو مفتح نمی‌تواند در شورای اسلامی شهر تهران عضو باشد.

به گزارش ایلنا، بر این اساس «سلطانی‌فر» به عنوان عضو علی البدل به جای مفتح وارد شورای شهر تهران خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز