خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان البرز خبرداد:

برگزاری جشنواره فیلم و عکس منطقه 1 کشور با موضوع محیط زیست در کرج

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۵۶

این جشنواره همزمان با دهه کرامت و در راستای جلب توجه و تفکر مردم، علاقه مندان و دوستداران محیط زیست به ویژه صاحب نظران و هنرمندان و با محوریت بررسی اثرات بهره مندی سیره و معارف حضرت ثامن الحجج در اصلاح رفتارهای محیط زیستی آحاد جامعه برگزار می‌شود.

ایلنا: مدیر کل حفاظت محیط زیست استان البرز از برگزاری جشنواره فیلم و عکس منطقه ۱ کشور با موضوع محیط زیست در کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج پسندیده با اعلام این خبر افزود: دومین جشنواره محیط زیست در آموزه‌های رضوی منطقه یک کشور با مشارکت استان‌های گیلان، تهران، مازندران، مرکزی، قم و قزوین و به میزبانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز در نیمه دوم شهریور ماه سال جاری در شهرستان کرج برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره همزمان با دهه کرامت و در راستای جلب توجه و تفکر مردم، علاقه مندان و دوستداران محیط زیست به ویژه صاحب نظران و هنرمندان و با محوریت بررسی اثرات بهره‌مندی سیره و معارف حضرت ثامن الحجج در اصلاح رفتارهای محیط زیستی آحاد جامعه برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری دومین جشنواره محیط زیست در منطقه ۱ کشور افزود: موضوعات اصلی این جشنواره فیلم، عکس و موضوع فرعی وبلاگ نویسی است که علاقمندان به محیط زیست و عکاسان استان‌های منطقه ۱ کشوری می‌توانند آثار مربوط به ۷ استان مذکور و حداکثر تا تاریخ ۹۲/۵/۳۱به این اداره کل و یا ادارات محیط زیست شهرستانهای استان البرز ارسال نمایند.

این مسئول همچنین با اشاره به اینکه بخش فرعی این جشنواره موضوع وبلاگ نویسی تعیین گردیده ازعموم شهروندان و علاقمندان محیط زیست که در این حوزه فعالیت دارند دعوت به عمل آورد.

وی در ادامه یاد آور شد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت ارسال و بررسی آثارشان نسبت به ارسال نشانی اینترنتی وبلاگهای زیست محیطی خود به اداره آموزش و پژوهش این اداره کل اقدام نمایند.

پسندیده در پایان گفت: شرایط فیلم، عکس و وبلاگهای شرکت کننده در دومین جشنواره محیط زیست و همچنین نشانی و شماره تماسهای ادارات شهرستان‌ها در وب سایت این اداره کل به نشانی www. alborz. doe. ir قرار داده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز