خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرج:

شهرستان کرج در جذب اعتبارات رشد قابل قبولی داشته است

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۵۷

دانشگاه علوم پزشکی با جذب ۷ میلیارد تومان اعتبار برای خود، در رتبه اول جذب بودجه دستگاه‌های شهرستان کرج قرار دارد.

ایلنا: فرماندار شهرستان کرج از رشد ۱۰۰ درصدی جذب اعتبارات در سال ۹۱ خبر دارد.

به گزارش ایلنا در کرج مهدی ایران‌نژاد درجلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان که در محل فرمانداری کرج برگزار شد با اعلام این خبر افزود: با توجه به بودجه ۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی اعتبارات شهرستان کرج در سال ۱۳۸۹ و نیز بودجه ۴۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی اعتبار این شهرستان که در سال ۹۰ برای این شهرستان در نظر گرفته شده بود، ما خوشبختانه شاهد رشد ۶۱/۷ درصدی اعتبارات در سال ۹۱ نسبت به سال ۹۰ و نهایتا رشد ۱۲۴ درصدی اعتبارات سال ۹۱ نسبت به سال ۸۹ بوده‌ایم.

ایران‌نژاد در این جلسه از پیشرفت فیزیکی پروژه‌های شهرستان کرج خبر داد و گفت: با رصد پروژه‌ها توسط دفتر فنی و عمرانی فرمانداری ۱۰۰ درصد این پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ضمن قدرانی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان از جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات سال ۹۱ و اتمام ۲۵۷ پروژه در شهرستان طی یک سال گذشته خبر داد.

وی با قدردانی از ناصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرج، جایگاه دانشگاه علوم پزشکی با جذب ۷ میلیارد تومان اعتبار برای خود، به اضافه اعتبارات دریافتی از شهرستان کرج را در رتبه اول عنوان کرد.

همچنین وی در ادامه گفت: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس در جایگاه دوم و جهاد کشاورزی شهرستان کرج در جایگاه سوم جذب بودجه قرار دارند.

فرماندار شهرستان کرج ضمن تقدیر از برنامه ریزی و زحمات دلسوزانه نواحی ۴ گانه آموزش و پرورش، از کسب مدال طلای دانش آموز امیر زارع در المپیاد جهانی در رشته فیزیک تقدیر و تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز