خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کرج:

همواره از منتقدان دولت قبل بوده‌ام

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۵۴

چه دولت احمدی نژاد و یا دولت روحانی نباید شاهد سرگردانی مردم در پیچ و خم‌های اداری باشیم؛ اگر در دولت جدید هم شاهد همین روند باشیم باز هم منتقد خواهم بود.

ایلنا: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ پست و مسئولیتی ماندنی نیست، مدیران سعی کنند تا مدت زمان حضورشان در مسئولیت به نحو شایسته‌ای به مردم خدمت رسانی کنند.

به گزارش ایلنا در کرج، عزیز اکبریان در سومین جشنواره شهید رجایی بر ضرورت ادامه مسیر شهید رجایی تأکید کرد و گفت: مدیران باید در مسیر خدمتگزاری حرکت کرده و گذشته خود را فراموش نکنند.

وی افزود: باید این انقلاب و خون شهدا برما سنگینی کند و گذشته خود را قبل از گرفتن پست و سمت‌ها فراموش نکنیم.

اکبریان تصریح کرد: اگر ما قدردان این نعمات نباشیم این نعمت‌ها از ما گرفته می‌شود.

این نماینده در ادامه با انتقاد صریح از عملکرد برخی مدیرانی که پشت درهای بسته قرار دارند، عنوان کرد: از اینکه مدام با من تماس گرفته می‌شود که ما می‌خواهیم مدیری را ببینیم شما تماس بگیرید ما را قبول کنند به ستوه آمده‌ام، آیا کار نماینده این است؟

اکبریان تأکید کرد: در اتاق مدیران باید به روی مردم باز باشد، تکریم ارباب رجوع آن است که باید پاسخگوی مردم باشیم و احترام آن‌ها را نگاه داریم.

وی با بیان اینکه همواره از منتقدان دولت قبل بوده‌ام بیان کرد: در هفته دولت قرار داریم، چه دولت احمدی‌نژاد و یا دولت روحانی نباید شاهد سرگردانی مردم در پیچ و خم‌های اداری باشیم؛ اگر در دولت جدید هم شاهد همین روند باشیم باز هم منتقد خواهم بود.

نماینده مردم کرج در ادامه به برخی شایعات پیرامون جابجایی مدیران اشاره کرد و گفت: تا روزی که هستیم باید خدمت کنیم هیچ کس تا آخر هیچ جا نمی‌ماند، حرمت مسئولان را آقایان باید حفظ کنند تا روزی که هستید با تمام توان خدمت را انجام دهید ما هم تا روزی که از دستمان برآید از خدمتگزاری دریغ نمی‌ورزیم.

وی در پایان روز کارمند و هفته دولت را به تمامی کارگزاران دولتی تبریک گفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز