خبرگزاری کار ایران

دیدار استاندار البرز با خانواده شهید خرم جاه

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۵۷

تولید برنامه ای تلویزیونی در ماه مبارک رمضان تحت عنوان «ماه عسل» مقدمه ای شد تا 27 سال انتظار مادر شهید به پایان برسد و بتواند مزار فرزند شهیدش را به آغوش کشد.

ایلنا: استاندار البرز در دیدار با خانواده شهید خرم جاه، به آغوش کشیدن مزار این شهید والامقام از سوی مادر وی را حاصل عنایت خداوند متعال در تولید برنامه‌ای تلویزیونی عنوان کرد که امروز به عنوان مهم‌ترین نیاز جامعه مورد توجه است.

به گزارش ایلنا در کرج، اصغر عربیان با بیان این مطلب در دیدار با خانواده شهید خرم جاه در شهر گلسار شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: تولید برنامه‌ای تلویزیونی در ماه مبارک رمضان تحت عنوان «ماه عسل» مقدمه‌ای شد تا ۲۷ سال انتظار مادر شهید به پایان برسد و بتواند مزار فرزند شهیدش را به آغوش کشد.

وی افزود: امنیت امروز ایران اسلامی مدیون خون شهیدان گرانقدری است که برای حفظ استقلال و آزادی کشور از جان خود گذشته تا مردم در سایه امنیت و آرامش زندگی کنند.

این مسئول بر انتقال ارزش‌های دفاع مقدس از طریق رسانه‌های گروهی به منظور تبیین فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و یادآور شد: دیدار با خانواده شهدا و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان که به دلیل کهولت سن با معضلات متعددی مواجه هستند، وظیفه تمام مسئولان است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است در این دیدار مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، فرماندار ساوجبلاغ و برخی مسئولان شهرستان استاندار البرز را همراهی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز