خبرگزاری کار ایران

شش طرح عمرانی و زیربنایی در موسیان بهره‌برداری شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۵۷

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت شش طرح عمرانی، اقتصادی، خدماتی، آموزشی و بهداشتی در بخش موسیان از توابع شهرستان دهلران به بهره‌برداری رسید.

ایلنا: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت شش طرح عمرانی، اقتصادی، خدماتی، آموزشی و بهداشتی در بخش موسیان از توابع شهرستان دهلران به بهره برداری رسید.

فرماندار دهلران در آیین بهره برداری از این طرح‌ها اظهار کرد: طرح‌های بهره برداری شده شامل اجرای ۳۴ طرح آب و خاک، احداث مدرسه برکت در روستای ˈپتک اعرابˈ، طرح پروار بندی گوساله و خانه بهداشت روستای ˈابو قریبˈ است. علیزادهˈ افزود: ۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اجرای این طرح‌ها از محل اعتبارهای عمرانی استانی و تسهیلات بخش کشاورزی هزینه شده است.

وی سال ۹۱ را سالی استثنایی در حوزه کشاورزی دهلران برشمرد و تاکید کرد: طرح‌های بسیار تاثیرگذار و مهمی با توجه به ظرفیت کشاورزی شهرستان، نگاه مثبت کارگروه توسعه کشاورزی استان، عملکرد مثبت کار گروه شهرستانی و علاقه بهره برداران در این منطقه آغاز شده است.

فرماندار دهلران از برقی کردن ۷۰ درصد چاه‌های کشاورزی این شهرستان خبر داد و یادآور شد: صرفه جویی در مصرف انرژی و استفاده بهینه از منابع آبی از مهم‌ترین مزایای اجرای این طرح است.

علیزاده بیان کرد: پرداخت تسهیلات به این بخش باعث توسعه زیرساخت‌های کشاورزی در استان و شهرستان و رونق تولید و اشتغال می‌شود.

وی همچنین در آیین بهره برداری از مدرسه برکت روستای ˈپتک اعرابˈ به نقش آموزش در توسعه و پیشرفت اجتماعی اشاره و اضافه کرد: ایجاد فضاهای آموزشی و امکانات رفاهی از ابزارهای است که منجر به رشد علمی دانش آموزان خواهد شد.

فرماندار دهلران گفت: اعتبارهای اداره نوسازی مدارس این شهرستان امسال با ۲۰ درصد افزایش به ۱۰ میلیارد ریال رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز