خبرگزاری کار ایران

طرح ماندگار از برنامه های در دست اقدام فرمانداری ایلام است

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۸۱

جلسه شورای اداری شهرستان ایلام با محوریت هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسمات 13 آبان برگزار شد.

ایلنا – ایلام: جلسه شورای اداری شهرستان ایلام روز شنبه در محل سالن جلسات فرمانداری ایلام با محوریت هماهنگی وبرنامه ریزی مراسمات 13 آبان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ابتدای جلسه نادری معاون امور عمرانی وبرنامه ریزی فرمانداری دستور کارجلسه وهمچنین برنامه های در دست اجرای شش ماهه دوم شهرستان را بیان کرد.

در ادامه حیاتی فرماندار ایلام گفت: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است شرکت همه جانبه و حماسی در راهپیمایی این روز از برنامه های محوری محسوب می شود و تمهیدهای لازم برای شرکت همه جانبه مردم بویژه دانش آموزان برای شرکت در راهپیمایی این روز اندیشیده شده است.

وی اظهار کرد: تلاش می شود با فضاسازی مناسب، زمینه لازم برای حضور همه جانبه مردم در این راهپیمایی بزرگ در شهرستان ایلام فراهم شود.

فرماندار ایلام همچنین به برنامه های توسعه در شهرستان ایلام اشاره کرد و گفت: برنامه مناسب و زمان بندی شده ای برای اجرای طرح های توسعه ای در این شهرستان تدوین شده است.

وی افزود: اجرای طرح های مهر ماندگار، تکمیل طرح های عمران شهری و روستایی، اجرای طرح توسعه کشاورزی و مسکن مهر از جمله برنامه های در دست اقدام در شهرستان ایلام است.

وی گفت:‌ همه دستگاه های اجرایی مکلفند طرح های عمرانی را براساس برنامه زمان بندی شده در زمان تعیین شده تکمیل کنند و شتاب بخشی در تکمیل طرح های عمرانی اولویت دار جزو رویکردهای اساسی در شهرستان ایلام است.

فرماندار ایلام افزود: اعتبارهای عمرانی باید به سمت تکمیل طرح ها سوق داده شود و اکنون طرح های اولویت دار شناسایی شده و اعتبارهای لازم برای تکمیل آنها تصویب شده است و دستگاه های اجرایی باید براساس بودجه نسبت به تکمیل طرح های عمرانی در قالب برنامه ای زمان بندی شده اقدام کنند.

وی در ادامه از همه دستگاه های اجرایی شهرستان خواست جهت هرچه با شکوهتر برگزاری برنامه های 13 آبان با ستاد برگزاری مراسمات همکاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز