خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تبلیغات اسلامی ایلام:

غدیر سند محکم شیعه برای تمسک به امامت است

کد خبر : ۱۶۳۳۶

برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت دهه امامت و ولایت برای ایام ده روزه در نظر گرفته شده است.

ایلنا – ایلام: مدیر کل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: غدیر پایه اساسی و سند محکم شیعه برای تمسک به امامت و ولایت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا حجت‌الاسلام شریفی راد گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت برنامه های متنوع فرهنگی مناسبی برای ایام ده روزه در نظر گرفته شده که می توان از برگزاری کتاب خوانی غدیر با موضوع امامت و ولایت و همچنین برگزاری مسابقه پیامکی غدیر، برگزاری جشن های بزرگ ولایت و سخنرانی با محوریت امامت و ولایت، برگزاری گفتمان های دینی با موضوع ولایت و امامت، برگزاری همایش پیاده روی، برگزاری نمایش نامه و تئاتر غدیر در شهر ایلام، نمایشگاه کتاب و نرم افزار غدیر، برپایی ایستگاه های صلواتی، نمایشگاه آثار هنری غدیر ده ها برنامه دیگر را نام برد.

در ادامه حجت‌الاسلام لطفی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام گفت: اگر بخواهیم چهار حادثه بزرگ و تاثیر گذار تاریخ اسلام را نام ببریم باید به وقایع بعثت رسول اکرم(ص)، غدیر، عاشورا و مهدویت اشاره کرد که پایه های اساسی تاریخ و فرجام اسلام و قرآن و سرنوشت بشریت را شکل داده است و به مقصود و سرمنزل مقصود خواهند رسانید.

نماینده ولی فقیه استان ایلام تاکید کرد: در غدیر مهمترین وظیفه ما تبیین اهداف غدیر و ارائه مستندات و منابع غدیر به افکار عمومی جهان اسلام اعلام شود، چرا که در قرآن به اهمیت وحساسیت این موضوع بسیار تاکید شده است.

امام جمعه ایلام در پایان گفت: اگر غدیر و موضوع غدیر به درستی تبیین نشود دل های حق طلب و جویایی حقیقت در میان مسلمانان و سایر ادیان تشنه دریافت حقیقت و به دور از تعصبات فرقه ای و مذهبی از این امر استقبال خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز