خبرگزاری کار ایران

نقش خانواده در امر تربیت مهم و حائز اهمیت است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۳۳

"غلام علیدادی" در نشست آسیب شناسی شیوه های تربیت خانوادگی در دهلران بیان کرد: تربیت فرزندان بر اساس مبانی و معیارهای اسلامی لازمه زندگی اجتماعی است.

ایلنا - ایلام: "غلام علیدادی" در نشست آسیب شناسی شیوه های تربیت خانوادگی در دهلران بیان کرد: تربیت فرزندان بر اساس مبانی و معیارهای اسلامی لازمه زندگی اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا وی به گسترش آسیب های اجتماعی و تربیتی اشاره و افزود: نقش خانواده، مدارس و دانشگاه ها در امر تربیت به عنوان نخستین نهاد اجتماعی که فرد با آنها سر و کار دارد بسیار مهم و حائز اهمیت است.

سرپرست فرمانداری دهلران تاکید کرد: تقویت باورهای دینی و از همه مهم تر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر می تواند باعث پایه ریزی تربیت درست بر مبنای تعالیم اسلامی در جامعه می شود.

علیدادی اضافه کرد: توجه خانواده در امر تربیت فرزندان به الگوهای اسلامی و منطبق بر شرع مقدس، احادیث و قرآن باعث شکل گیری ساختار تربیتی درست در جامعه می شود.

وی گفت: خانواده در اسلام هسته اصلى جامعه است و محبوب ترین بنا در نزد خداوند، خانواده است و نقش این نهاد مهم اجتماعى در تربیت و جلوگیری از آسیب های تربیتی مهم و کلیدی است.

سرپرست فرمانداری دهلران همچنین به نقش منفی ماهواره در تخریب بنیان خانواده اشاره و اظهار کرد: این موضوع باید به دقت و ظرافت در امر تربیت مدنظر مربیان تربیتی باشد.

وی ادامه داد: ایجاد برنامه های کار آمد آموزشی با محتوای دین و زندگی می تواند به عنوان یک راهبرد مفید در تحکیم بنیان خانواده موثر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز