خبرگزاری کار ایران

مدیركل تبلیغات اسلامی ایلام

محرم، ماه تجدید پیمان با امام حسین(ع)و شهدای كربلاست

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۱۳

در ماه محرم عشق سرشار مومنین به امام حسین(ع) و شهدای كربلا مانند سیل خروشانی از عزاداران و شیفتگان آن امام به جوش وخروش می‌آید.

ایلنا - ایلام: مدیركل تبلیغات اسلامی استان ایلام در سخنانی پیرامون فلسفه محرم وقیام عاشورا گفت: در ماه محرم عشق سرشار مومنین به امام حسین(ع) وشهدای كربلا مانند سیل خروشانی از عزاداران وشیفتگان آن امام به جوش و خروش می آید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حجت‌الاسلام شریفی‌راد افزود: در محرم باید بیش از هر زمانی به عملی كردن پیمانها و عهدهایی كه با امام حسین(ع) و یارانش بسته شده، تلاش شود تا نقش و اثر نهضت عاشورا كه همان فراهم ساختن بستری مناسب برای عمل به احكام و واجبات الهی بوده است به خوبی در جامعه ظهور و بروز كند و ما در میدان عمل شاهد شكوفایی درسهای بزرگ مكتب عاشورا در میان اقشار مختلف جامعه باشیم.

وی در ادامه گفت: آگاه سازی اقشار مختلف فكری وسنی جامعه در خصوص فلسفه وهدف نهایی قیام ونهضت عاشورا وظیفه علما و خطبا است که می توانند این بصیرت را ایجاد کنند و مسئولان هیئات‌های مذهبی و هیئات امنای مساجد باید شرایط لازم را فراهم کنند تا مردم و عزاداران از وجود روحانی و خطیب و مداحان باسواد و آگاه استفاده کنند و مردم با قیام و فلسفه امام حسین (ع) آشنا شوند.

مدیركل تبلیغات اسلامی ایلام افزود: در محرم امسال با توجه به تشدید تحریم های محاصره اقتصادی بی سابقه كشور توسط استكبار جهانی، لازم است كه با پرهیز از هرگونه اصراف وتبذیر در مراسم مختلف، روح اقتصاد مقاومتی در جامعه دمیده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز