خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام از آبرسانی گنداب و انجیره در شهرستان آبدانان بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۲۴

استاندار ایلام، معاون عمرانی استانداری، مدیرعامل شركت آبفار، فرماندار شهرستان آبدانان و جمعی از مسئولین محلی این شهرستان، از پروژه آبرسانی به روستاهای گنداب و انجیره بازدید کردند.

ایلنا - ایلام: عباس زاده مشكینی استاندار، كرمی معاون عمرانی استانداری، دوستعلی مدیرعامل شركت آبفار، فرماندار شهرستان آبدانان و جمعی از مسئولین محلی این شهرستان، از پروژه آبرسانی به روستاهای گنداب و انجیره بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در این بازدید دوستعلی ضمن عرض خیرمقدم و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان به حضور بازدید كنندگان محترم و مردم شریف ایران اسلامی، گزارشی از وضعیت آب شرب در سطح روستاهای شهرستان آبدانان ارائه کرد و گفت: با توجه به خشكسالی های سنوات گذشته این شركت با حمایت مسئولین اقدام به مطالعه و اجرای پروژه آبرسانی به روستاهای گنداب و انجیره نموده كه سابقا" این دو روستا از طریق آبرسانی سیار تأمین آب می شدند.

وی همچنین مشخصات این پروژه را حفر چاه به عمق 220 متر و با سطح آبدهی 15 لیتر در ثانیه، اجرای 22 كیلومتر خط انتقال، احداث 2 باب ساختمان ایستگاه پمپاژ به مساحت 165 مترمربع، احداث 1500 متر مكعب مخزن بتنی و احداث راه دسترسی به طول 3500 متر عنوان کرد.

دوستعلی افزود: برای اجرای كامل این پروژه اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال نیاز است كه اعتبار هزینه شده تاكنون 2500 میلیون ریال می باشد و با تكمیل آن مشكل آب 2 روستا با 404 خانوار و جمعیتی بالغ بر 2400 نفر مرتفع می شود.

در پایان این بازدید استاندار ایلام از خدمات و زحمات مجموعه آبفار استان ایلام تقدیر و تشكر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز