خبرگزاری کار ایران

55 هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران به کشور عراق صادر شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۳۵

مدیرکل استاندارد استان ایلام از صدور 55 هزار تن کالای استاندارد از بازارچه مرزی مهران به عراق خبر داد.

ایلنا - ایلام: مدیرکل استاندارد استان ایلام از صدور 55 هزار تن کالای استاندارد از بازارچه مرزی مهران به عراق خبر داد و گفت: از ابتدای سال 1391 تاکنون، پس از بازرسی ها، نظارت و کنترل های مستمر کارشناسان استاندارد در بازارچه مرزی مهران، این میزان کالای دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد به کشور عراق صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا مسعود جوادی با اعلام این مطلب اظهار نمود: سیمان، انواع آجر، سنگ های ساختمانی، کاشی، سرامیک، موزاییک، کربنات کلسیم و متانول بیشترین محصولات و کالاهای صادر شده استاندارد بوده است.

وی افزود: در هشت ماهه اول امسال سه هزار تن کالای وارداتی استاندارد شامل روغن زیتون تصفیه نشده، نخ پنبه ای، مایع پلی اورتان و ضایعات پلاستیک نیز از عراق و از مرز بین المللی مهران به کشور وارد شده است.

جوادی در پایان گفت: جلوگیری از صدور 215 تن موزاییک، قطعات خودرو، آجر و دستگاه پخت نان بدون نشان استاندارد، صدور 13 مورد گواهی انطباق کالای وارداتی برای محصول روغن زیتون تصفیه نشده و نخ پنبه ای وارداتی و تعیین ماهیت 439 نمونه کالای صادراتی از جمله متانول، هماتیت، کربنات کلسیم، مگنتیت، الیاف پلی استر، پارچه، رنگ ترافیکی و سنگ های ساختمانی از دیگر اقدام های نمایندگی استاندارد ایلام در بازارچه مرزی مهران در هشت ماهه اول سال 91 است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز