خبرگزاری کار ایران

نماینده آبدانان:

عشق حسین (ع) تا قیام قیامت در سینه ما جای دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۴۷

قیام امام حسین به ما درس ایثار و شهادت آموخت و به واسطه ریختن خون امام حسین (ع) و یاران با وفایش بود كه اسلام را تا الان بیمه نمود و به ما افتخار شیعه بودن و ایثار وشهادت را داد.

ایلنا - ایلام: نماینده شهرستانهای آبدانان، دره شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی از هیئت عزاداری آبدانان بازدید و در جمع عزاداران هیئت سالار شهیدان(ع) ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: قیام امام حسین به ما درس ایثار و شهادت آموخت و به واسطه ریختن خون امام حسین (ع) و یاران با وفایش بود كه اسلام را تا الان بیمه كرد و به ما افتخار شیعه بودن و ایثار و شهادت را داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا علی محمد احمدی گفت: عشق حسین (ع) تا قیام قیامت در سینه ما مسلمان جای دارد، لذا اگر غیر از این بود تا الان اثری از ایثار، شهادت و دلداگی نبودو ما همه مفتخریم كه خادم حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) هستیم.

احمدی گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی استكبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی باید همه حسین وار در مقابل تمام یزیدیان زمان بایستیم و نگذاریم انقلابی كه بر گرفته از خون سرخ حسین (ع) و خون بهای هزاران شهید است با كوچكترین تهدیدی مواجه شود.

در پایان عباس نوری رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان گزارشی از چگونگی بر گزاری مراسم هیئات مذهبی و مشكلات و كمبودها ارائه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز