خبرگزاری کار ایران

جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در ایلام برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۳۱

اولین جلسه هماهنگی برنامه ها و فعالیتهای دهه مبارک فجر با حضور معاونین و اعضای ستاد برگزار شد.

ایلنا - ایلام: اولین جلسه هماهنگی برنامه ها و فعالیتهای دهه مبارک فجر با حضور معاونین و اعضای ستاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، در ابتدای این جلسه فرزاد فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان استان با تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر گفت: دهه فجر طلیعه نور بر ظلمت و آغاز حکومت الله بر سرزمین ایران اسلامی است و مردم با رهبری راهیانه حضرت امام (ره) و با وحدت کلمه حکومت استبدادی را برچیدند.

وی با تأکید بر اجرای ویژه برنامه های مختلف در حوزه ورزش و جوانان در سطح استان اضافه کرد: جهت گیری برنامه ها و فعالیت ها علاوه بر اینکه در راستای آشنایی نسل جوان و ورزشکاران با آرمانهای امام و دستاوردهای انقلاب باشد. جنبه نشاط و شادابی در بین جوانان و ورزشکاران مورد توجه برنامه ریزان قرار گیرد.

فتاحی اضافه کرد: با همدلی و همراهی کارکنان اداره کل، هیأتهای ورزشی، مربیان، داوران و ورزشکاران و اصحاب رسانه سالجاری و با مدیریت صحیح و اصولی در خیلی از شاخصها نسبت به سال گذشته رشد داشته ایم. برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رشته های وزنه برداری کشتی، ووشو، همایش پیاده روی خانوادگی، همایش جشن روز پیروزی انقلاب اسلامی، جوانان و خودباوری و برنامه ها و فعالیتهای مختلف فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های دهه مبارکه فجر است.

در پایان اعضای حاضر در جلسه در رابطه با حوزه های گوناگون عمرانی، ورزشی، فرهنگی، جوانان و امور جاری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز