خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

مرحله دوم اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی آغاز شد

کد خبر : ۳۹۹۱۸

پیش بینی می شود امسال بیش از 000/250 نفر زائر از مناطق عملیاتی استان بازدید كنند.

ایلنا - ایلام: مرحله دوم اعزام كاروان های راهیان نور دانش آموزی استان ایلام با اعزام كاروان های شهرستان ایوان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اعلام این خبر در شهر دهلران، گفت: در مرحله اول اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی تعداد 200/4 نفر از دختران دانش آموز استان به مناطق عملیاتی در استان خوزستان و یادمان شرهانی در شهرستان دهلران اعزام شدند.

سردار كاكی افزود: مرحله دوم اعزام كاروان های راهیان نور دانش آموزی كه ویژه دانش آموزان پسر است نیز امروز آغاز شده است و قرار است در این مرحله 200/4 نفر از دانش آموزان پایه دوم دبیرستان های استان از مناطق عملیاتی استان خوزستان همچون شلمچه، اروند کنار، هویزه، دهلاویه، سوسنگرد، خرمشهر، آبادان، فتح المبین و همچنین شرهانی در شهرستان دهلران دیدن کنند.

وی با اشاره به استقبال گسترده زائران سایر استان ها از بازدید از یادمان شرهانی گفت: در مرحله اول اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی، 000/45 نفر دانش آموز از سراسر كشور از یادمان شرهانی دیدن کردند و قرار است در مرحله دوم نیز 000/45 نفر دیگر از دانش آموزان پسر از استان های تهران، البرز، فارس و سمنان از این یادمان دیدن کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ادامه داد: سال گذشته بیش از 000/200 نفر زائر از استان های مختلف كشور در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی استان دیدن کردند و امسال نیز پیش بینی می شود که این تعداد به 000/250 نفر افزایش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز