خبرگزاری کار ایران

دهلران سرشار از جاذبه‌های گردشگری است

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۸۱

دهلران با داشتن سه یادمان شهدا، سابقه دفاع مقدس و وجود مناطق عملیاتی یكی از كریدورهای گردشگری دفاع مقدس در استان ایلام محسوب می شود.

بهزاد علیزاده فرماندار دهلران گفت: دهلران با داشتن سه یادمان شهدا، سابقه دفاع مقدس و وجود مناطق عملیاتی یكی از كریدورهای گردشگری دفاع مقدس در استان ایلام محسوب می شود.

به گزارش ایلنا وی از ثبت یادمان های شرهانی و فكه در ردیف آثار دفاع مقدس خبر داد و اظهار كرد: كار ثبت منطقه عملیاتی چیلات در ردیف آثار دفاع مقدس نیز در حال انجام است.

علیزاده با اشاره به وجود 10 بقعه متبركه در این شهرستان مرزی، ادامه داد: آثار تاریخی و گردشگری قلعه شیاخ، تپه علی كش، مجموعه چشمه های آبگرم، چشمه های قیر و غار خفاش از جاذبه های گردشگری منحصر بفرد این شهرستان است.

وی اضافه كرد: تاكنون بیش از 95 اثر تاریخی، فرهنگی و تفریحی این شهرستان در ردیف آثار ملی ثبت شده است.

فرماندار دهلران گفت: سال گذشته 300 هزار مهمان نوروزی از دهلران بازدید كردند كه 99 هزار نفر از این مهمانان در شهرستان اسكان داده شدند.

وی پیش بینی كرد: امسال بیش از 400 هزار مهمان نوروزی وارد این شهرستان مرزی شوند.

علیزاده از تشكیل كمیته های چهارگانه شامل امداد و نجات، اطلاع رسانی و اسكان و خدمات خبر داد و گفت: شش مكان در شهر دهلران و چهار مكان نیز در بخش ها برای اسكان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز