خبرگزاری کار ایران

قرارگاه خاتم الانبیا 700 طرح در ایلام اجرا كرد

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۸۰

713 طرح آبرسانی امسال تاكنون در مناطق مختلف كشور از سوی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با اعتبار بین 500 تا دو میلیارد ریال به اجرا درآمده است.

سردار سید ضیاالدین حزنی روز یك شنبه در آیین بهره برداری از طرح آبرسانی روستای كاور شهرستان دهلران اظهار كرد: این طرح ها در زمینه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و مذهبی، ورزشی و بهداشتی است.

به گزارش ایلنا وی ادامه داد: برای اجرای این طرح ها 350 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

فرمانده قرارگاه كوثر گفت: این طرح ها با هدف محرومیت زدایی در استان ایلام اجرایی شده است.

حزنی افزود: 713 طرح آبرسانی امسال تاكنون در مناطق مختلف كشور از سوی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با اعتبار بین 500 تا دو میلیارد ریال به اجرا درآمده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز در این آیین گفت: برای طرح آبرسانی به روستای كاور دهلران دو میلیارد ریال هزینه شده است.

سردار سید صادق كاكی افزود: اجرای یك هزار و 700 متر شبكه برق رسانی و سه هزار و 300 متر لوله كشی از جمله اقدام هایی است كه برای طرح آبرسانی روستای كاور انجام شده است.

وی ادامه داد: این چاه به ژرفای 60 متر، آب آشامیدنی سالم و بهداشتی مردم روستای 200 خانواری كاور در بخش مركزی دهلران را تامین می كند.

فرماندار دهلران نیز گفت:با توجه بهEC بالای چاه آب روستای كاور نیاز به نصب دستگاههای آب شیرین كن وكلر زنی است.

بهزاد علیزاده افزود:برای نصب این دستگاهها و درجهت تجهیز این پروژه به اعتباری بالغ بر 1میلیارد و500میلیون ریال اعتبار نیاز است.

وی گفت:خدمات قرار گاه خاتم الانبیاء(ص)در این شهرستان مرزی رضایت بخش ودر جهت محرومیت زدایی مثبت وتاثیرگذاراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز