خبرگزاری کار ایران

مدیر امور زیربنایی ریاست جمهوری از پروژه های فاضلاب ایلام بازدیدکرد

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۵۷

خوشبختانه پروژه های تصفیه خانه فاضلاب، ایستگاه پمپاژ فاضلاب و ایستگاه پمپاز فاضلاب مسکن مهر دره شهر هم اکنون در مدار بهره برداری قرار دارند و شبکه فاضلاب این شهر نیز 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رحمانی مدیر امور زیربنایی معاونت راهبردی ریاست جمهوری، هاشمی و انصاری از کارشناسان امور یزیربنایی معاونت ریاست جمهور، اسماعیلی مدیر دفتر طرح های آب و فاضلاب شرکت مهندسی آبفای کشور به همراه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از پروژه های فاضلاب در شهرهای استان ایلام بازدید کردند.

به گزارش ایلنا در این بازدید بیرنوندی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان ایلام گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته و روند اجرای پروژه ها در بخش فاضلاب و در شهرهای مختلف استان ارائه کردند.

بیرنوندی در جریان بازدید از شهر دره شهر اظهار داشت: خوشبختانه پروژه های تصفیه خانه فاضلاب، ایستگاه پمپاژ فاضلاب و ایستگاه پمپاز فاضلاب مسکن مهر دره شهر هم اکنون در مدار بهره برداری قرار دارند و شبکه فاضلاب این شهر نیز 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: تا کنون بیش از 26کیلومتر شبکه فاضلاب در این شهر اجرا شده و 15 درصد از جمعیت شهرستان دره شهر تحت پوشش خدمات بخش فاضلاب هستند.

مدیر عامل شرکت آبفای ایلام همچنین در جریان بازید از تصفیه خانه فاضلاب سرابله با بیان اینکه این تصفیه خانه 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: در صورت تخصیص اعتبارات لازم این پروژه تا 2 سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: کل اعتبارات پیش بینی شده برای این پروژه5/5میلیارد تومان و اعتبار شبکه و انشعابات آن7 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح بالابردن سطح بهداشت عمومی و جلوگیری از آلودگی آبهای زیر زمینی است، که برای جمعیتی بالغ بر 20 هزار نفر پیش بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد: تا کنون 11 کیلومتر شبکه و خط انتقال در سرابله اجرا شده است.

در ادامه رحمانی مدیرامور زیربنایی معاونت ریاست جمهور نیز با بیان اینکه پروزه های در حال اجرا در بخش فاضلاب در توسعه استان نقش بسزایی دارند، گفت: دولت برای اجرای هر چه زودتر این پروژه ها مساعدت و همکاری لازم را خواهد نمود.

وی همچنین از مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب بخاطر فعالیت های صورت گرفته در زمینه آب و فاضلاب در استان تقدیر کرد.

همچنین اسماعیلی مدیر دفتر طرح های آب و فاضلاب شرکت مهندسی آبفای کشور نیز ضمن ابراز رضایت روند اجرای پروژه ها، ابراز امیدواری کرد تا طرح های بخش فاضلاب در استان ایلام طبق برنامه و زمانبندی پیش بینی شده به اتمام برسد.

شایان ذکر است هم اکنون در 6 شهر استان ایلام با جمعیتی بالغ بر320000نفر جمعیت، کار اجرایی ایجاد شبکه فاضلاب در آنها در حال اجرا می باشد که در صورت تخصیص اعتبار در حداکثر3 سال آینده به صورت کامل به بهره برداری می رسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز