خبرگزاری کار ایران

گردهمایی دانش آموزان پیش دانشگاهی دره شهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۶۲

دانش آموزان شهرستان دره شهر دركنكور سال گذشته نسبت به سال قبل از آن رشد 5 درصدی داشته است.

گرد همایی و كارگاه هم اندیشی كنكور سراسری دانش آموزان پیش دانشگاهی با حضور درویشی معاون آموزش متوسطه استان و رضایی كارشناس آموزش متوسطه،مدیر آموزش و پرورش شهرستان دره شهر،معاون آموزشی،مدیران مجتمع ها و مدارس متوسطه شهر وروستا و بیش از 400 نفر از دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی در محل تالار گلهای این شهرستان با همكاری سپاه پاسداران ناحیه دره شهرو به منظور آشنایی دانش آموزان پیش دانشگاهی با نحوه ی تست زنی و ایجاد آرامش روانی برگزار شد.

به گزارش ایلنا در این مراسم مریدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دره شهر،ضمن خیر مقدم گویی،آماری از قبول شدگان كنكور در سال گذشته ارائه دادند و اظهار کرد: دانش آموزان شهرستان دركنكور سال گذشته نسبت به سال قبل از آن رشد 5 درصدی داشته است و این رشد را مثبت ولی كافی نداستند و از دانش آموزان خواستند تلاش خود را برای ارتقاء جایگاه شهرستان در استان و كشور بالا ببرند.

در ادامه درویشی معاون آموزش متوسطه استان در سخنانی ضمن تقدیر از برگزار كنندگان این برنامه،پیشاپیش فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به همه ی معلمان این مرزو بوم تبریك گفته و برای آنان در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت کرد.

وی گفت: دنیای امروز دنیای تفكر و اندیشه است و برنده كسی است كه تفكر و اندیشه برتری دارد بنابراین باید بر روی فكر و اندیشه كار كرد و سرمایه گذاری کرد.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: هدف ما از جمع شدن در این محفل این است كه بگوییم آنچه را كه می توانی بدست بیاور زیرا آنچه به انسان قدر و ارزش می دهد فكر و اندیشه ی مثبت اوست. اگر بتوانید بهترینها را بدست آورید موفق هستید وگرنه آینده برای شما بجز پشیمانی و خسران چیزی به دنبال نخواهد داشت.

درویشی افزود:دانش است كه به شما جایگاه می دهد، علم است كه آینده را برای شما به ارمغان می آورد.

وی در خصوص ارزش علم با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام(ص) گفت: اگر به دنبال دنیا هستی علم بیاموز، اگر به دنبال آخرت هستی علم فرابگیر و اگر به دنبال هردو هستی باز هم علم بیاموز بنابراین همه چیز در علم و دانش و خلاقیت خلاصه شده است. دانش آموز باید بداند- بتواند و بكار ببندد.

معاون آموزش متوسطه استان گفت: انسان موفق انسانی است كه با توكل بر خدا و با خود باوری كه در وجودشان هست با صرف فعل توانستن قله های رفیع علم ودانش را فتح نماید.ما باید به دنبال بهترینها باشیم و برای رسیدن به این مهم بایدبا برنامه ریزی بتوانیم در میان استانهای كشور حرفی برای گفتن داشته باشیم و جایگاه واقعی خود را پیدا كنیم.

درویشی در پایان سخنان خود به دانش آموزان توصیه كرد كه برای موفقیت در كنكور باید بدانیم چه چیزی را بخوانیم، چگونه بخوانیم و چگونه برای زمانی كه داریم برنامه ریزی كنیم علاوه براینها گام اول، موفقیت در پیش دانشگاهی است چرا كه راه كنكور از پیش دانشگاهی می گذرد.در ادامه مراسم آقای رضایی كارشناس آموزش متوسطه استان آمار مربوط به قبولی كنكور شهرستانهای استان را ارائه کرد.

سپس هاشمیان كارشناس سنجش و ارزیابی مدیرت آموزش و پرورش شهرستان هم با ارائه power point راهكارهایی مناسب را در خصوص طریقه آزمون و نحوه ی تست زنی برای دانش ارائه کرد. در پایان از دانش آموزان موفق در المپیاد علمی در سطح استان با اهداء جوایزی تقدیر بعمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز