خبرگزاری کار ایران

تجهیزات گیرنده ماهواره ای دشمن پنهان خانواده هاست

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۳۷

فرمانده انتظامی شهرستان مهران: گیرنده های ماهواره ای دشمن پنهان برای خانواده هاست و رخنه این تجهیزات به داخل خانه ها باعث بروز اختلاف در این کانون گرم می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به اینکه گیرنده های ماهواره ای دشمن پنهان برای خانواده هاست گفت: رخنه این تجهیزات به داخل خانه ها باعث بروز اختلاف در این کانون گرم می شود.

به گزارش ایلنا "محسن کشتکار" با بیان اینکه ماهواره همواره از جمله مخرب ترین و اثرگذارترین ابزارهای مدرن دشمن برای گسترش سلطه ی فرهنگی خود بر مسلمانان جهان می باشد، افزود: این هجوم،آرام و خاموش آغاز شده، اما اصول و پایه های اعتقادی را مورد هدف قرار داده و به صورت خزنده ای تمام اقشار مختلف جامعه را در بر می گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران ادامه داد: با توجه به همه پیچیدگی ابزار و ترفندهای دشمنان در مقابله با کشورمان، بصیرت افزایی، توجه به ارزش ها و تقویت باورهای دینی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری به عنوان ابزار مهم در مقابله با این هجمه ها می باشد و می توان از این طریق برتمامی این نقشه ها ی شوم غلبه کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این پلیس در سال جاری نیز همچون سنوات گذشته به شدت با تهیه و توزیع و استفاده کنندگان این ابزار شوم در راستای تداوم طرح ها برخورد نموده و از این طریق امنیت و آرامش را در این شهرستان مرزی طنین انداز خواهد کرد که مراتب جهت هر گونه بهره برداری لازم به حضور ارسال می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز