خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه مهارت در مراكز آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۱۳

در سالی كه به نام سال حماسه سیاسی و حماسی اقتصادی مزین شده و همزمان با اجرای طر ح بازدید همگانی، نمایشگاهی تحت عنوان نمایشگاه مهارت در شهرستان ایلام برگزار شد.

ایلنا: در سالی که به نام سال حماسه سیاسی و حماسی اقتصادی مزین شده و همزمان با اجرای طر ح بازدید همگانی، نمایشگاهی تحت عنوان نمایشگاه مهارت در شهرستان ایلام با حضور پر شور کارآموزان، دانشجویان، اصناف، بازاریان و... برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، سعید امانی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام، هدف از ایجاد این نمایشگاه را آشنایی هر چه بیشترعموم مردم با فعالیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه این اداره کل عنوان کرد و یاد آور شد که در این نمایشگاه بیشتر مهارت‌های محصول محور و کارآفرین را جهت ترغیب و حضور بیش از پیش نیروی جوان و جویای کار ارائه کرده‌ایم.

در این نمایشگاه غرفه‌هایی همچون انرژی خورشیدی، گوهر تراشی، معرق کاشی و سرامیک، تابلو فرش، تعمیر و نگهداری خودرو و... جهت بازدید عموم دایر شده است.

همچنین در این نمایشگاه بروشورهای جهت آشنایی بیشتر و معرفی مراکز آموزشی شهرستان ایلام در اختیار بازدید گنندگان قرار گرفت، این نمایشگاه تا پایان طرح اجرای بازدید همگانی پذیرای بازدید عموم مردم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز