خبرگزاری کار ایران

تکریم مردم از وظایف اصلی نیروی انتظامی است

کد خبر : ۷۴۵۹۸

کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی به عنوان اصلی‌ترین یگان‌هایی که مردم بیشترین ارتباط ر ابا آن ها دارند، تحت پوشش اجرای طرح مدیریت کیفیت قرار گرفته اند.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان "ایلام" با اشاره به روند مطلوب اجرای طرح مکنا در کلانتری‌های استان گفت:تکریم مردم از وظایف اصلی نیروی انتظامی است.

به گزارش ایلنا از ایلام، سردار علی دولتی اظهار داشت:اجرای طرح مدیریت کیفیت در کلانتری ها و پاسگاهای انتظامی استان روند مطلوبی را در پیش گرفته است.

وی اضافه کرد:تکریم مردم از وظایف نیروی انتظامی است و کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی به عنوان اصلی‌ترین یگان‌هایی که مردم بیشترین ارتباط را با آن‌ها دارند، تحت پوشش اجرای طرح مدیریت کیفیت یا مکنا قرار گرفته اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام،اصلی ترین هدف از اجرای این طرح را خوشایند سازی محیط برای کارکنان و مردم عنوان کرد و گفت:پلیس در راستای اجرای این طرح بر آن است که رضایت مردم را کسب كند.

وی استاندارد‌سازی محیط کلانتری ها،سرعت در ارائه خدمات و بهسازی الگوهای رفتاری را از مهمترین مولفه های طرح مکنا خواند و گفت:این طرح که در واحدهای اجرایی پلیس درحال اجرا است براساس سیستمی پویا طراحی شده که بهبود ارائه خدمات مضاعف به مردم را در ناجا فراهم می آورد.

سردار دولتی با اشاره به اینکه کلانتری‌های مرکز استان در راستای اجرای این طرح تجهیز و ساماندهی شده اند گفت:کلانتری 14شهر ایلام در اجرای طرح مکنا نشان درجه 3 کشوررا کسب کرده است.

این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موفقیت های اخیر پلیس استان اشاره کرد و گفت:انهدام دو باند قاچاق مواد مخدر و کشف 76 کیلوگرم تریاک،دستگیری چندین قاتل و سارق حرفه ای حاصل تلاش و فعالیت های شبانه روزی همه رده های انتظامی استان و کار جمعی همه همکاران است.

سردار دولتی در ادامه با تاکید بر برنامه‌ریزی دقیق و مدون پلیس برای تامین امنیت انتخابات گفت:بستر لازم برای برقراری امنیت انتخابات در استان ایلام فراهم است.

وی با تاکید بر جلب مشارکت آحاد مردم در تامین و حفظ امنیت اجتماعی پایدار خاطر نشان کرد:بایستی از ظرفیت های موجود و توانمندی رده های مختلف انتظامی استان برای تامین امنیت انتخابات حداکثر استفاده به عمل آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز