خبرگزاری کار ایران

برگزیده طرح و کاریکاتور جشنواره ملی – موضوعی در ایلام

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۰۸

برپایی نمایشگاه نشریات محلی در حاشیه جشنواره مناسب است اما جای نمایشگاهی از تمام آثار عکس و کاریکاتور و طرح رسیده به دبیرخانه جشنواره خالی است.

ایلنا: برگزیده طرح و کاریکاتور جشنواره ملی – موضوعی مطبوعات محلی "زاگرس "بیان کرد: تخصصی شدن رشته و زمینه های جشنواره گام مثبت و موثر این جشنواره است.

به گزارش ایلنا از ایلام، یاسر دلفان ادامه داد: برپایی نمایشگاه نشریات محلی در حاشیه جشنواره مناسب است اما جای نمایشگاهی از تمام آثار عکس و کاریکاتور و طرح رسیده به دبیرخانه جشنواره خالی است.

وی با تاکید بر ضرورت تدوین کتابچه و گزیده آثار منتخبان جشنواره گفت: این جشنواره در نهایت با برگزاری آیین پایانی و تجلیل از برگزیدگان به پایان می رسد اما تدوین این کتابچه در عین ماندگاری و بسیار مفید واقع می شود.

این طراح برگزیده جشنواره افزود: در صورت تدوین کتابچه موردنظر برترین های آثار مطبوعاتی در زمینه های مختلف به اهالی رسانه و خبر معرفی می شوند و در نتیجه می توان از آن ها در تولید محتوای رسانه ای قوی و حرفه ای بهره گرفت.

یاسر دلفان از هفته نامه سیمره استان لرستان به عنوان برگزیده بخش طرح و کاریکاتور در جشنواره ملی – موضوعی مطبوعات محلی زاگرس معرفی و شناخته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز