خبرگزاری کار ایران

بالغ بر 6 هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران به کشور عراق صادر شد

کد خبر : ۷۵۵۴۶

از ابتدای سال 1392 تاکنون نظارت و کنترل های مستمر کارشناسان استاندارد در بازارچه مرزی مهران و بررسی پرونده های صادراتی، 6546تن کالای دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد به کشور عراق صادر شده است.

ایلنا-ایلام: مدیرکل استاندارد استان ایلام از صدور 6546 تن کالای استاندارد از بازارچه مرزی مهران به عراق خبر داد و گفت: از ابتدای سال 1392 تاکنون پس از بازرسی ها، نظارت و کنترل های مستمر کارشناسان استاندارد در بازارچه مرزی مهران و بررسی پرونده های صادراتی، این میزان کالای دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد به کشور عراق صادر شده است.

محمد مددی با اعلام این مطلب اظهار نمود: انواع آجر، سنگ های ساختمانی، موزاییك و کالاهای شیمیایی بیشترین محصولات و کالاهای صادر شده استاندارد بوده است.

وی افزود: 208 تن کالای وارداتی استاندارد شامل روغن زیتون تصفیه نشده، نیز از عراق و از مرز بین المللی مهران به کشور وارد شده است.

مددی در پایان گفت: صدور 2 مورد گواهی انطباق کالای وارداتی برای محصول روغن زیتون تصفیه نشده، و تعیین ماهیت 93 نمونه کالای صادراتی از جمله الیاف پلی استر، پارچه، سنگ های ساختمانی، سیلیس، بنتونیت و آهک از دیگر اقدام های نمایندگی استاندارد ایلام در بازارچه مرزی مهران از ابتدای سال 92 تاکنون بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز