خبرگزاری کار ایران

سامانه‌های الکترونیکی سازمان وظیفه عمومی راه اندازی شد

کد خبر : ۷۷۰۶۶

سامانه‌های تلفن گویا، ارسال پیامک و سایت فرهنگی سرباز و پایگاه خبری سازمان نظام وظیفه برای پاسخگویی به سوالات خانواده‌ها و مشمولان راه اندازی شده است.

ایلنا: معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: سامانه‌های تلفن گویا، ارسال پیامک و سایت فرهنگی سرباز و پایگاه خبری سازمان نظام وظیفه برای پاسخگویی به سوالات خانواده ها و مشمولان راه اندازی شده است.

به گزارش ایلنا از ایلام، سرهنگ رضا یاسمی در این باره گفت: پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی اینترنتی www.vazifeh.ir به منظور تقویت منزلت و قداست خدمت وظیفه عمومی و پاسخگویی مناسب به ابهامات، شبهات و سوالات مشمولان خدمت سربازی و خانواده های این عزیزان راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: سامانه تلفن گویای 09680 و سامانه پیامک 611091 نیز با هدف کاستن از مراجعه های حضوری مردم و پاسخ سریع سوالات خود در طول شبانه روز آماده پاسخگویی به خانواده ها در خصوص محتوای قوانین، مقررات و ضوابط وظیفه عمومی راه اندازی شده است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان ایلام در ادامه به راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.policeh.ir اشاره کرد و گفت: وظیفه این پایگاه، اطلاع رسانی از مجموعه اخبار مربوط به قوانین و مقررات وظیفه عمومی و تشریح فرایندهای رسیدگی به آنان برای استفاده از مشمولان و خانواده های آن ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز