خبرگزاری کار ایران

ستاد ارتحال امام(ره) در کانون مساجد ایلام تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۸۵

ستاد گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره)، در دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام تشکیل شد.

ایلنا:مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در جمع اعضای این ستاد، گفت: برنامه‌های ویژه ارتحال امام(ره) در سال جاری به صورت ویژه در 40 کانون فرهنگی و هنری در شهرستان‌های مختلف برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی چراغی پور، با بیان اینکه این برنامه های در روزهای 13، 14 و 15 خرداد سال جاری برگزار می شود، یادآور شد: برگزاری محافل انس با قرآن، اجرای طرح تلاوت نور، برگزاری دعای توسل، زیارت عاشورا و سخنرانی در خصوص شخصیت بزرگ حضرت امام خمینی(ره) و تبیین دیدگاه ها و نظرات ایشان برای جوانان و نوجوانان از مهم ترین برنامه های این دبیرخانه است.

وی، اعزام فعالان کانون های مساجد به مرقد امام راحل، اجرای طرح تلاوت نور و اهدای ثواب آن به روح پر فتوح بنیانگذار کبیر انقلاب و برگزاری مراسم ویژه روز چهاردهم خرداد سالگرد عروج ملکوتی امام(ره) در سطح مساجد جامع شهرستان های استان را از دیگر برنامه های این دبیرخانه عنوان کرد.

چراغی پور، از امام خمینی(ره) به عنوان شخصیتی بی نظیر در تاریخ این انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: برنامه‌های این ایام بایستی در شان و شخصیت معمار کبیر انقلاب برگزار شود.

حجت الاسلام چراغی پور در ادامه به نقش ارزنده امام(ره) در شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: رهبری حکیمانه، تدبیر، بینش سیاسی، اجتماعی، دور اندیشی و آینده نگری امام خمینی(ره) یکی از مسیر های اصلی شکوفایی این انقلاب بود.

وی، با تاکید بر آشنا کردن اقشار مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با شخصیت امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: برای حفظ و تداوم نظام اسلامی، بایستی سیره رفتاری و آرمان های امام خمینی(ره) برای همیشه در تاریخ این نظام و انقلاب ماندگار بماند.

 این نشست با حضور مسئول و کارکنان دبیرخانه مساجد و تعدادی از مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز