خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی ایلام:

انتخابات عرصه تجلی مردم در دفاع از نظام اسلامی ایران است

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۸۵

برگزاری انتخابات به صورت پرشور و گسترده موجب خلق حماسه سیاسی و نا امیدی دشمنان نظام اسلامی ایران خواهد شد.

مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: انتخابات عرصه تجلی مردم در دفاع از نظام اسلامی ایران است.

به گزارش ایلنا “صادق رستمی”  با اعلام این خبر افزود: برگزاری انتخابات به صورت پرشور و گسترده موجب خلق حماسه سیاسی و نا امیدی دشمنان نظام اسلامی ایران خواهد شد.

وی بیان کرد: انتخابات به عنوان رویدادی سرنوشت ساز اقتدار ملی را افزایش خواهد داد و این عرصه سیاسی مظهر اقتدار و امنیت کشور است.

وی اضافه کرد: انتخابات از شاخصه های توسعه سیاسی و اجتماعی هر جامعه بوده و این رویداد همواره برای ملت ایران نقشی مهم و سرنوشت ساز در عرصه های داخلی و خارجی داشته است.

مدیر کل بهزیستی ایلام بیان کرد: بدون شک حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات ۲۴ خردادماه موجب خلق حماسه‌ای بزرگ خواهد شد.

وی انتخابات را مایه عزت، استقلال و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: امروز استکبار جهانی قصد تخریب نظام اسلامی ایران را داشته که بدون شک حضور پرشور و حماسی مردم موجب می شود اقتدار نظام اسلامی در جهان تثبیت و مستحکم تر شود.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: مددجویان زیر پوشش این اداره کل نیز بدون شک در انتخابات روز جمعه پیشگام بوده و با حضور گسترده خود در این رویداد سیاسی مشارکت خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز