خبرگزاری کار ایران

جانشین انتظامی استان ایلامک

ضرورت ایجاد روح همبستگی و تعاون برای رفع معضل ترافیک

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۴۵

جانشین انتظامی استان ایلام: امروز جامعه ما زیان‌های زیادی را از جهت نابسامانی‌های ترافیکی متحمل می‌شود.

ایلنا: جانشین انتظامی استان ایلام با تأکید بر ضرورت ایجاد روح همبستگی و تعادل برای رفع معضل ترافیک گفت: امروزه جامعه ما زیان‌های زیادی را از جهت نابسامانی‌های ترافیکی متحمل می‌شود.

به گزارش ایلنا در ایلام، سرهنگ "حسن سماواتی" در بازدید از مرکز مانیتورینگ کنترل ترافیک این استان اظهار داشت: وضع نامطلوب عبور و مرور عابران پیاده، بی توجهی برخی رانندگان به مقررات آمد و شد و وجود تعداد زیادی از خودروهای فرسوده و دارای نقص فنی، همه حاکی از نوعی بی نظمی در ترافیک استان است.

وی با بیان اینکه برای کنترل و بهبود وضعیت نابسامان ترافیک باید با مدیریت واحد طرح و برنامه صحیح و مدونی داشت، گفت: راه‌حل‌های ارائه شده از سوی صاحبنظران نباید به دلیل کمبود اعتبارات و یا تغییرات مسئولان امر مسکوت بماند.

جانشین انتظامی استان ایلام تصریح کرد: امروزه علاوه بر مسائلی از قبیل نقش مهندسی ترافیک، تأمین وسایل حمل و نقل عمومی و اجرای قانون به ایجاد روح همبستگی و تعاون در رفع معضل ترافیک استان توجه کرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تقاطع‌های مهم و میادین اصلی شهر ایلام به دوربین‌های کنترل ترافیک مجهز شده و در تمام ساعات شبانه‌روز رفتار ترافیکی رانندگان و جرایم دیگر را نیز رصد می‌کنند.

سرهنگ "سماواتی" در پایان ابراز امیدواری کرد: با حرکت در مسیر اجرای قانون و ایجاد روحیه همبستگی در بین تمام آحاد مردم و دستگاه‌ها روز به روز شاهد وضعیت بهتر ترافیک و معابر درون شهری استان و به ویژه شهر ایلام باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز