خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون برنامه‌ریزی استانداری ایلام از پروژه جدید زندان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۴۹

معاون برنامه ریزی استانداری ایلام: عسگری از پروژه جدید زندان مرکزی ایلام بازدید کرد.

ایلنا: حشمت الله عسگری ضمن ابراز رضایت از روند پیشرفت فیزیکی پروژه عنوان کرد: اختصاص بودجه و تلاش در جهت تکمیل این پروژه می تواند مشکل کمبود فضای کنونی زندان‌های استان را مرتفع نماید.

به گزارش ایلنا وی گفت: بهره‌برداری از پروژه جدید زندان مرکزی،کانون اصلاح و تربیت و همچنین سوله‌های در دست احداث مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی، مشکل کمبود فضای نگهداری زندانیان را حل می‌کند.

وی در ادامه افزود: ایجاد فضای مناسب جهت نگهداری زندانیان و فراهم سازی سالن‌های آموزشی و ورزشی، زمینه ارائه هرچه بهتر برنامه‌های اصلاحی و تربیتی را ایجاد می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: وجود فضای مناسب و استاندارد برای نگهداری زندانیان در بهداشت روانی آن‌ها نیز موثر است و از آسیب رفتارهای پر خطر آن‌ها می‌کاهد.

عسگری ضمن تأکید بر تلاش بیش از پیش جهت تکمیل پروژه، در جهت جذب اعتبارات عمرانی در حد توان قول مساعد داد.

سید محمد موسوی مدیرکل زندان‌های استان ایلام نیز ضمن تقدیر از بازدید و پیگیری مسئولین استانی در خصوص تکمیل پروژه جدید زندان مرکزی عنوان نمود: تخصیص اعتبارات عمرانی در جهت بهره برداری از این پروژه مهمترین دغدغه کنونی ماست.

وی بیان داشت: در صورت تأمین اعتبار و جذب مساعدت‌های دولتی می‌توان رشد سریع تکمیل پروژه را متصور شد.

موسوی افزود: ایجاد فضای مناسب جهت نگهداری زندانیان در روحیه و آرامش خاطر آن‌ها تاثیر مستقیمی دارد.

وی اذعان کرد: فعالیت‌های اصلاحی وتربیتی و همچنین تغییر باورهای غلط زندانیان با ارائه فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی و دیگر برنامه‌های اجرایی در سطح زندان‌ها مستلزم وجود فضای مناسب و کافی است. و بهره برداری از این پروژه می‌تواند مشکلات مذکور را تا حد زیادی حل نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز