خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

همه مسئولان باید نگاه علمی داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۱۸

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی: همه مدیرن و مسئولان باید نگاه علمی و دید علمی داشته باشند تا بتوانند با تفکر جدید مشکلات را رفع کنند.

ایلنا: نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: همه مدیران و مسئولان باید نگاه علمی و دید علمی داشته باشند تا بتوانند با تفکر جدید مشکلات را رفع کنند.

به گزارش ایلنا احمدی گفت: باید دنبال رشد علمی باشیم و بتوانیم از کمیت به کیفیت برسیم. البته در بعضی عرصه‌ها توفیقاتی داشته‌ایم و کافی نیست و تابه استاندارد کافی برسیم هنوز هنوز راه زیادی در راه است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر توسعه علم و دانش در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نیز منشاء خیر و برکت است و تلاش برای توسعه دانشگاه آزاد اسلامی در تکمیل مقاطع تحصیلی خصوصاً جذب رشته‌های تحصیلات تکمیلی از اهداف کلی دانشگاه است و برای تحقق این امر با تمام توان تلاش بکنیم.

احمدی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نهاد انقلابی است که با دست توانی امام راحل (ره) و حمایت مقام معظم رهبری و سایر مسئولان نظام رشد و توسعه خوبی در کشور داشته است و باید دانشگاه آزاد اسلامی باید با اولویت فرهنگی بتواند اثرات خوبی در جامعه بگذارد و الحمد الله جای خوشحالی است که آقای دانشجو این نگاه کلان را در مدیریت خود دارد و جای بسی خوشحالی است که ریاست عالیه دانشگاه می‌تواند بر کلیه مسائل و مشکلات دانشگاه فایق آید و اگر نبود مدیریت عالمانه جناب آقای دکتر دانشجو این امرتحقق نمی‌شد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با تبریک ایام شعبانیه و خلق حماسه سیاسی گفت: از شهداء و امام راحل (ره) و خداوند سپاسگزاریم که در تمام مراحل لطف خود را شامل حال ملت قهرمان و ولایت مدار ایران اسلامی می‌کند و نتیجه این عنایت در 24 خرداد ماه بود که مردم با حضور پر رنگ خود در انتخابات به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای لبیک گفتند. فشارهای اقتصادی و تورم به دنیا نشان داده‌اند که پشتیبان انقلاب امام و رهبری هستند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در پایان ارتقاء جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به منطقه 22 به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسینی نیا را تبریک گفت و افزود: وجود دکتر حسینی نیا ریاست واحد در دانشگاه به‌عنوان یک شخصیت مذهبی و علمی مایه خیر و برکت فراوانی برای استان ایلام است و قطعآ استقلال دانشگاه آزاداسلامی استان ایلام به‌عنوان منطقه 22 می‌تواند به توسعه کمی و کیفی استان کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز