خبرگزاری کار ایران

660 مددجوی دهلرانی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۵۹

از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از 660 نفر از مددجویان فاقد مهارت کمیته امداد امام خمینی«ره» در این کارگاه‌ها آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

ایلنا: مدیر کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان دهلران گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از ۶۶۰ نفر از مددجویان فاقد مهارت این نهاد در این کارگاه‌ها آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

به گزارش ایلنا در حال حاضر ۲۸ کارگاه آموزشی جهت ارائه آموزشهای فنی به مددجویان این نهاد فعال هستند.

حسین نوروزی بیان داشت: این تعداد کارآموز از طریق ۲۸ کارگاه آموزشی که در این شهرستان فعال بوده است آموزشهاس مورد نیاز خود را فراگرفته‌اند.

وی افزود: این تعداد کارآموز مهارتهای لازم را در زمینه خیاطی، آرایشگری، رایانه کار، توپ دوزی، چاروق دوزی، جوجه کشی، پرورش قارچ، سبزی کاری و دیگر مشاغل امروزی را فرا گرفته‌اند.

نوروزی با بیان اینکه این آموزشگاههای فنی و حرفه‌ای با مشارکت و همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌گردد افزود: بعد از پایان دوره مدرک حرفه آموزی برای کلیه شرکت کنندگان صادر شده است.

وی اضافه کرد: ارائه آموزشهای فنی و حرفه‌ای به منظور توانمند ساختن مددجویان فاقد مهارت و کمک به ورود آنان به بازار کار و فعالیت یکی از اصلیترین سیاست‌های این نهاد است.

مدیر کمیته امداد دهلران تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۷۶۰۰ نفر در قالب ۲۴۷۳ خانوار از مزایا وخدمات این نهاد در شهرستان دهلران بهره‌مند هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز