خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان:

اوقات فراغت باید با برنامه ریزی مناسب برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۷۷

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان گفت: اوقات فراغت جزیی از عمر ماست و باید با برنامه ریزی مناسب برگزار شود.

ایلنا: هوشنگ رحمانی درآیین گشایش کلاسهای اوقات فراغت شهرستان آبدانان گفت: برنامه‌های اوقات فراغت علاوه بر داشتن جذابیت و ایجاد انگیزه باید فضایی توام با شادی و نشاط و پرورش فکری، روحی و بروز استعدادهای فراگیر را برای کودکان، نوجوانان و جوانان به ارمغان آورد.

به گزارش ایلنا وی، با بیان اینکه غنی سازی اوقات فراغت، جوانان و نوجوانان را از آسیب‌های اجتماعی حفظ می‌کند، ابراز کرد: هر چه سطح دینی، آموزشی و فرهنگی آحاد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان ارتقا یابد، از آسیب‌ها، ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی در جامعه کاسته می‌شود.

رحمانی، با اشاره به برگزاری طرح اوقات فراغت در این شهرستان، تصریح کرد: در تابستان سال جاری دوره‌های آموزشی رشته‌های سفال، نقاشی، طراحی، قصه وداستان ونمایش برگزار می‌شود.

وی، به استقبال خوب هنرجویان اشاره کردو افزود: تاکنون بیش از ۲۰۰هنرجو دررشته‌های یاد شده نامنویسی کرده که نسبت به سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته است.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان آبدانان، اجرای موسیقی، اجرای نمایش خیابانی وصحنه‌ای و برگزاری مسابقه را ازجمله برنامه‌های جنبی اوقات فراغت این شهرستان برشمرد.

وی اظهار کرد: کلاس‌ها و طرح‌های اوقات فراغت آغاز شده و به مدت دوماه با هدف زمینه سازی تربیت قشر جوان و نوجوان بویژه دانش آموزان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز