خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی ایلام:

بهزیستی ایلام در تحقق شاخص‌های سازمانی پیشرو بوده است

کد خبر : ۹۰۱۴۲

بهزستی ایلام در چند سال گذشته در بیشتر شاخص‌ها نمود چندانی نداشته و خوشبختانه امروزه بیش از میانگین کشوری در تحقق اهداف سازمانی موفق بوده است.

ایلنا: مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: این اداره کل درتحقق شاخص‌ها و اهداف سازمانی پیشرو بوده است.
به گزارش ایلنا «صادق رستمی» افزود: بهزستی این استان در چند سال گذشته در بیشتر شاخص‌ها نمود چندانی نداشته و خوشبختانه امروزه بیش از میانگین کشوری در تحقق اهداف سازمانی موفق بوده است.
وی با بیان اینکه بر مبنای ارزیابی به عمل آمده بهزیستی ایلام در راستای تحقق اهداف و شاخص‌های مورد نظر ۸۱ درصد رشد داشته ادامه داد: این اداره کل در شاخص‌هایی نظیر تعداد توانجویان نگهداری شده در مراکز استان، خانوارهای زیر پوشش، افزایش یارانه به مراکز توانبخشی و حرفه آموزی، آموزش مهارت‌های زندگی در محلات، آموزش زندگی خانواده و ارائه خدمات مشاوره‌ای غیر حضوری جزء استان‌های بر‌تر کشور است.
مدیر کل بهزیستی ایلام بیان کرد: برای پیشرفت و توسعه در سایر شاخص‌ها نظیر گروه‌های مردم نهاد و بخش‌های خصوصی درصدد هستیم با تعامل و پیگیری‌های مضاعف این مهم نیز ارتقا یابد.
وی بیان کرد: برمبنای ارزیابی صورت گرفته، سازمان بهزیستی کشور از میان دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به عنوان دستگاه بر‌تر کشور شناخته شده است.
مدیر کل بهزیستی ایلام پیشگیری و سلامت نگری، ارتقاء سلامت عمومی، روانی و اجتماعی، پیش گیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی، درمان و توانبخشی، آموزش و بالا بردن مهارت‌های جامع و زندگی خانواده‌ها، ارائه خدمات مشاوره‌ای وغیره از جمله اهدافی است که مجموعه بهزیستی دنبال می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز