خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان پارک‏‌ها و فضای سبز شهرداری ایلام خبر داد؛

ایمن سازی وسایل بازی کودکان

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۳۷

مدیرعامل سازمان پارک‏‌ها و فضای سبز شهرداری ایلام از ایمن سازی وسایل بازی کودکان و همچنین ۶۰۰ متر مربع کفپوش وسایل بازی کودکان خبر داد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان پارک‏‌ها و فضای سبز شهرداری ایلام از ایمن سازی وسایل بازی کودکان و همچنین ۶۰۰ متر مربع کفپوش وسایل بازی کودکان خبر داد.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز در این خصوص اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و استفاده بیشتر شهروندان از امکانات سازمان پارک‏‌ها و فضای سبز شهری، وسایل بازی ویژه کودکان موجود در پارک‏‌ها و سطح شهر ایمن سازی شده‌اند. وی توجه به وسایل بازی و تفریحی و رفاهی موجود در سطح پارک‏‌ها و بوستان‏های شهر را یکی از مهم‏‌ترین اقدامات دانست.

به گزارش ایلنا وی افزود: واحد خدمات عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز جهت ساماندهی، نظافت و افزایش بهداشت فردی به صورت مستمر اقدام به ترمیم و شست‏وشوی وسایل بازی کودکان در سطح شهر می‌‏نماید.

نورایی گفت: در طرح تابستانه نیز نسبت به ترمیم، رفع نقص، روغن‏کاری مستمر و نیز شست‏وشو و نظافت تمامی وسایل بازی و ایمن سازی وسایل بازی کودکان اقدام شده است.

این مسئول متذکر شد: در اقدام مذکور که با هدف افزایش سلامت کودکان ایلامی صورت گرفت، کلیه وسایل بازی موجود در پارک‏‌ها با محلول مخصوص و آب تحت فشار دستگاه، شست‏وشو و ضدعفونی شدند.

وی همچنین از برنامه‏ ریزی لازم جهت ادامه این طرح تا پایان تابستان امسال خبر داد و گفت: در همین راستا ظرف ماه گذشته بیش از ۶۰۰ متر مربع کفپوش مخصوص جهت ایمن سازی وسایل بازی کودکان در پارک تپه شاهد، پارک ملت و پارک کوثر خریداری و نصب شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز