خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه ایلام:

مساجد کانون امر و نهی الهی هستند

کد خبر : ۹۸۹۵۵

تعاون اجتماعی سرمایه‌ای است که در دل مساجد بوده و باید این روند ادامه پیدا کند و در مساجد باید تعاون و کمک لازم به نیازمندان صورت گیرد.

ایلنا: سرهنگ شاکرمی فرمانده سپاه ناحیه ایلام در اولین همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج به نقش امر به معروف و نهی از منکر اشاره نمود و افزود: مساجد کانون مشورت در صدر اسلام بوده‌اند و باید این مهم در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا فرمانده سپاه ناحیه ایلام افزود: تعاون اجتماعی سرمایه‌ای است که در دل مساجد بوده و باید این روند ادامه پیدا کند و در مساجد باید تعاون و کمک لازم به نیازمندان صورت گیرد.

شاکرمی پیرامون کمرنگ شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه عنوان کرد: مسجد مرکز انقلاب اسلامی است و نظام مقدس اسلامی از مسجد خیز خود را شروع کرد و یکی از تعالیم ارزشمند نظام مقدس اسلامی فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که باید در مساجد توسط روحانیون برای نمازگزاران تشریح شود و لزوم اهیمت بدان مورد توجه قرار گیرد.

سرهنگ شاکرمی در خصوص نامگذاری روز مسجد گفت: ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد) روزی بود که صهیونیست‌ها مسجد الاقصی را به آتش کشیدند و جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد این روز را به سازمان کنفرانس اسلامی داد تا این روز در تقویم‌ها به این نام یعنی روز جهانی مسجد نامگذاری شود.

شاکرمی خاطر نشان کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند که آن‌ها نابود شدنی هستند و این حق و حقیقت است که به پیروزی خواهد رسید و این وعده الهی است.

شاکرمی خواستار همکاری و همدلی بیشتر هیات امنای مساجد با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و بسیجیان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز