خبرگزاری کار ایران

هفته دولت فرصتی مناسب برای انعكاس خدمات نظام است

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۶۱

حجت الاسلام «سید محسن موسوی» در نشست شورای اداری دهلران ضمن تبریک هفته دولت گفت: نظام جمهوری اسلامی در طول عمر پربرکت خود خدمات مثبت، تاثیر گذار وماندگاری ارائه کرده که باید در هفته دولت این خدمات بیان شود.

ایلنا: حجت الاسلام «سید محسن موسوی» در نشست شورای اداری دهلران ضمن تبریک هفته دولت گفت: نظام جمهوری اسلامی در طول عمر پربرکت خود خدمات مثبت، تاثیر گذار وماندگاری ارائه کرده که باید در هفته دولت این خدمات بیان شود.

به گزارش ایلنا وی با اشاره به اینکه خدمات نظام در ابعاد مختلف به مردم جای قدردانی دارد افزود: شهرستان دهلران دارای ظرفیت‌های فراوانی در جهت توسعه وپیشرفت است که باید مد نظر باشند.

امام جمعه دهلران به ظرفیت‌های نفت، آب و خاک و کشاورزی دهلران اشاره و اظهار کرد: شتاب بخشی به توسعه شهرستان منجر به رونق هرچه بیشتر کار و تولید و اشتغال خواهد شد.

موسوی به اوضاع سوریه اشاره کرد و گفت: سلفی‌ها و وهابیت عام این کشتار‌ها ی مسلمانان در سوریه هستند.

وی سلفی‌های، وهابیت و صهیونیست‌ها را سربازان پیاده نظام انگلیس دانست و گفت: قتل عامل مسلمان در سوریه و سایر نقاط حاصل پیمان این سه با هم است.

وی گفت: کاهش تعرفه‌های برق واستفاده از حق گرمسیری به مدت نه ماه موجب خوشالحی مردم است واز تلاشهای نماینده مردم در مجلس، فرماندار دهلران ومدیریت ارشد استان در این خصوص تقدیر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز