خبرگزاری کار ایران

هفته دولت ۲۴ طرح عمرانی در دهلران به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۶۳

بهزاد علیزاده فرماندار دهلران در نشست شورای اداری شهرستان دهلران ضمن تبریک هفته دولت افزود: این طرح‌ها در زمینه‌های کشاورزی، اقتصادی، ورزشی و بهداشتی اجرا شده است.

ایلنا: بهزاد علیزاده فرماندار دهلران در نشست شورای اداری شهرستان دهلران ضمن تبریک هفته دولت افزود: این طرح‌ها در زمینه‌های کشاورزی، اقتصادی، ورزشی و بهداشتی اجرا شده است.

به گزارش ایلنا وی ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها با ۱۱۷ نفر اشتغالزایی در مجموع ۸۸ میلیارد ریال از محل اعتبارهای عمرانی استانی هزینه شده است.

فرماندار دهلران بیان کرد: بهره برداری از دو سرسرای ورزشی، خوابگاه فنی و حرفه‌ای و ۱۱طرح توسعه کشاورزی از مهم‌ترین طرح‌های هفته دولت در دهلران است.

علیزاده از آغاز به کار بخشداری سراب میمه در هفته دولت خبر داد و گفت: با آغاز به فعالیت بخشداری در این منطقه، تعداد بخش‌های شهرستان دهلران به چهار بخش افزایش می‌یابد.

فرماندار دهلران با اشاره به اغاز بکار دولت یازدهم گفت: مردم به‌خوبی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر وروستا به رسالت خود در خصوص تحقق حماسه سیاسی مد نظر رهبر معظم انقلاب عمل کردند.

وی افزود: حضور گسترده وشایسته مردم در انتخابات ۲۴خرداد موجب سربلندی نظام واقتدار ملی برای ایران اسلامی شد.

فرماندار دهلران خاطرنشان کرد: حضور ۵۲نماینده از کشورهای مختلف در مراسم تحلیف ریاست جمهوری نشان از اقتدار، کار آمدی نظام و توفیق ملت در آزمون بزرگ انتخابات ریاست جمهوری بود.

علیزاده با اشاره به رای مناسب نمایندگان مجلس به وزاری دولت یازدهم بیان کرد: این نشان از عزم جدی مجلس برای همکاری با دولت به منظور خدمت به مردم است.

وی گفت: مذاکرات نمایندگان مجلس در بررسی صلاحیت‌ها حاکی از جدی، شفاف وسازنده وکار‌شناسی بودن این مذاکرات و مهم‌تر توجه به حل مشکلات مردم بود. تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته دولت در شهرستان، همکاری دستگاه‌ها و بانک‌ها در پرداخت سهم اشتغال، مبارزه با بیماری سالک، تب مالت وهاری، کنترل ساخت وسازهای غیرمجاز در شهر و روستا، تامین اب اراضی فصل دوم کشت ونهادهای کشاورزی وهمکاری با اردوهای جهادی در شهرستان از دیگر موارد مطرح شده در نشست شورای اداری دهلران بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز