خبرگزاری کار ایران

تمهیدات لازم برای استقبال از سال تحصیلی جدید

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۷۸

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، از فراهم کردن همه تمهیدات لازم برای استقبال از سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس در نقاط مختلف این استان خبر داد.

ایلنا: رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، از فراهم کردن همه تمهیدات لازم برای استقبال از سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس در نقاط مختلف این استان خبر داد.

قبادبیگی رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: کمیته تبلیغ و توجیه پروژه مهر به منظور استقبال با شکوه از فصل بازگشایی مدارس و ایجاد شور نشاط در دانش آموزان در آستانه سال تحصیلی جدید در این استان تشکیل شده است.

وی، افزود: این کمیته با هدف برنامه ریزی و هماهنگی تمام فعالیت‌ها و بر اساس ایجاد فضایی مطلوب و جذاب با انجام تبلیغات اثرگذار و پوشش خبری مناسب به استقبال سال تحصیلی جدید خواهد رفت.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، تصریح کرد: این کمیته برنامه ریزی، اطلاع رسانی و تبلیغ لازم را در خصوص هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم بازگشایی مدارس با رویکردی متفاوت از سنوات گذشته و با اجرای برنامه‌های تبلیغی و اطلاع رسانی انجام داده است.

قبادیگی، یادآور شد: مقدمات بازگشایی مدارس را براساس تقویم اجرایی و همچنین ایجاد محیطی آرام و جذاب با تبلیغات و پوشش خبری مناسب در آغاز سال تحصیلی جدید فراهم خواهد شد.

وی، گفت: اجرای پروژه مهر سبب می‌شود فضای مدارس همچون سال‌های گذشته مملو از نشاط و آرامش شده و محیطی سرشار از پویایی و شادابی در اجرای بهینه اهداف تحول بنیادین و تغییر نظام آموزشی جدید فرا روی دانش آموزان و همکاران گرامی قرار گیرد. رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، پوشش خبری مناسب با هدف آشنا کردن دانش آموزان از نحوه ثبت نام و تحولات نظام جدید، اطلاع رسانی در سطح شهر در ارتباط با تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و انجام برنامه‌های تبلغی این ایام با تلفیقی از بازگشایی مدارس و پاسداشت دوران دفاع مقدس را از برنامه‌های استقبال از سال جدید تحصیلی عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر