خبرگزاری کار ایران

پلیس به شرارت اراذل و اوباش پایان داد

کد خبر : ۹۹۵۶۶

فردی که با سلاح گرم باعث کشته و زخمی شدن سه نفر شده بود، پس از 20ساعت خودکشی کرد.

ایلنا: جانشین انتظامی استان ایلام گفت: فردی که با سلاح گرم باعث کشته و زخمی شدن سه نفر شده بود، پس از ۲۰ ساعت خودکشی کرد.

به گزارش ایلنا سرهنگ «حسن سماواتی» در تشریح این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل در بلوار تعمیرکاری شهر ایلام اکیپ ویژه‌ای از کاراگاهان پلیس آگاهی استان در محل حادثه حاضر و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: دراین حادثه فردی با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سمت سه نفر دیگر کرده بود که باعث کشته شدن یکی از آن‌ها شده و دو نفر دیگر را نیز روانه بیمارستان کرد.

سرهنگ سماواتی تصریح کرد: قاتل که از محل حادثه متواری شده بود با گذشت ۲۰ساعت از جنایت خود وقتی با حضور پلیس عرصه را بر خود تنگ دید، خودکشی را تنها چاره سرنوشت خود دانست.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: فرد قاتل با‌‌ همان سلاحی که اقدام به قتل و زخمی کردن سه جوان دیگر کرده بود خود را از ناحیه سینه مورد اصابت قرار داده بود.

وی با اشاره به اینکه فرد قاتل از اراذل و اوباش سابقه دار بوده، گفت: اقدام جنون آمیز این فرد به دنبال اختلافات شخصی با طرف‌های خود بوده است.

جانشین انتظامی استان ایلام اظهار داشت: موضوع به صورت ویژه به منظور بررسی بیشتر تحت رسیدگی مرجع قضایی وکاراگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز