خبرگزاری کار ایران

1کشته و 62 مجروح در تصادفات رانندگی هفته گذشته ایلام

کد خبر : ۹۹۵۸۱

تصادفات رانندگی محورهای مواصلاتی استان در یک هفته گذشته، 1 کشته و62 مجروح برجای گذاشت.

ایلنا: رئیس پلیس راه ایلام گفت: تصادفات رانندگی محورهای مواصلاتی استان در یک هفته گذشته، ۱ کشته و۶۲ مجروح برجای گذاشت.

به گزارش ایلنا سرهنگ «فضل ا... شیری» گفت: طی هفته گذشته در اثر وقوع یک فقره تصادف فوتی درون شهری در شهرستان ایلام یک نفراز جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه درهفته گذشته در ۱۸ فقره تصادفات جرحی به وقوع پیوسته ۲۴ نفر درمحورهای برون شهری مجروح شدند، افزود: علت بیشتر این تصادفات، عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه از سوی رانندگان عزیز بوده است.

سرهنگ شیری خاطرنشان کرد: طی این مدت تعداد ۳۴ مورد تصادف درون شهری دراستان به وقوع پیوسته که نتیجه آن مجروح شدن۳۸ نفر از هم استانی‌های عزیز بوده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار داشت: مسافران و رانندگان محترم با توجه به مسافت زیاد بعضی از استان‌ها و به خصوص شهرستان‌ها از رانندگی طولانی مدت خودداری نمایند، چرا که باعث خستگی و خواب آلودگی و در نتیجه وقوع حوادث ناگوار رانندگی می‌شود.

سرهنگ «فضل ا.. شیری» با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان، توصیه کرد: رانندگان عزیز با توجه به شرایط جوی و شلوغ بودن جاده‌ها در فصل تابستان، با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز