خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان صنعت بوشهر خبر داد:

دفترچه‌های كاغذی به كارت‌های الكترونیكی مبادلات مرزی تبدیل می شوند

کد خبر : ۴۱۷۴۷

در راستای اجرای قانون ساماندهی مبادلات مرزی مقرر است كلیه متقاضیان دریافت كارت الكترونیكی مرزنشینی با مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت صدور كارت الكترونیك اقدام کنند.

ایلنا – بوشهر: معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان بوشهر اعلام كرد: مقدمات فرآیند صدور كارت الكترونیكی مبادلات مرزی در استان بوشهردر حال آماده شدن است و طی روزهای آینده با همکاری دستگاه های مرتبط اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدرضا صادقی با اشاره به اینكه در استان بوشهر بالغ بر 505هزار نفر در تعاونی های مرزنشین عضو هستند افزود: با توجه به اینكه كارت های مبالات مرزی برای سرپرستان خانوارها صادر می شود پیش بینی می گردد در استان بالغ بر 100 هزار نفر از سرپرستان خانوارها كارت های الكترونیكی مبادلات مرزی را دریافت کنند.

محمدرضا صادقی در ادامه اظهار داشت: در راستای اجرای قانون ساماندهی مبادلات مرزی مقرر است كلیه متقاضیان دریافت كارت الكترونیكی مرزنشینی در سراسر استان با مراجعه به دفاتر پیشخوان محل سكونت خود نسبت به ارائه درخواست جهت صدور كارت الكترونیك اقدام کنند.

وی افزود: این کارت های الکترونیکی جایگزین دفترچه های کاغذی مبادلات مرزی می گردد و تجمیع اطلاعات مرزنشینان، امکان تبادل سریع اطلاعات و تصمیم گیری بهینه در خصوص سهمیه های ارزی مرزنشینان، کالاهای قابل ورود، نظارت بهتر بر عملکرد تعاونی های مرزی از اهداف و نتایج طرح خواهد بود.

صادقی خاطر نشان کرد:فرایند صدور کارت الکترونیکی مبادلات مرزی با همکاری فرمانداری ها و بخشداری ها،اداره کل پست، شرکت های تعاونی مرزنشینان، اداره کل تعاون،کارو رفاه اجتماعی و دفاتر پیشخوان دولت اجرایی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز