خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر:

بیمارستان برازجان باید تا 15روز آینده تکمیل شود

کد خبر : ۴۹۰۱۱

طرحهای آبرسانی،برقرسانی،مخابراتی و همه اقدامات زیر بنایی بیمارستان به اتمام رسیده است / 20میلیارد ریال تخصیص داده شد و قرار شد تا ساعت 24امشب این مبلغ به پیمانکار پرداخت شود / زمین‌های اطراف به بیمارستان ملحق می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: بیمارستان ۱۶۰تختخوابی برازجان که افتتاح آن به تاخیر افتاده است باید تا ۱۵روز دیگر تکمیل شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، فریدون حسنوند در بازدید از بیمارستان در دست ساخت برازجان با بیان اینکه این مرکز درمانی می‌بایست سالهای قبل افتتاح می‌شد ولی متاسفانه در اجرا و افتتاح تاخیر صورت گرفته است گفت: امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستان دشتستان بازدیدی ازبیمارستان ۱۶۰تختخوابی برازجان داشتیم که قرار شد تا ۱۵روز آینده تکمیل و برای تجهیز تحویل پیمانکار داده شود.
وی با اشاره به اینکه طرحهای آبرسانی، برقرسانی، مخابراتی و همه اقدامات زیر بنایی آن به اتمام رسیده است تاکید کرد: در این بازید برای تسریع در اجرای کار ۲۰میلیارد ریال تخصیص داده شد و قرار گردید تا ساعت ۲۴امشب این مبلغ به پیمانکار پرداخت شود.
استاندار بوشهر تصریح کرد: برای توسعه طرح بیمارستان یاد شده زمین‌های اطراف آن به بیمارستان ملحق می‌شود.
حسنوند استقرار اکیپ معاون عمرانی استاندار، دفتر فنی استانداری، با تجهیزات لازم از مصوبات این سفر دانست و افزود: این اکیپ به همراه نیروهای پیمانکار باید بصورت جهادی و بسیجی کار را در موعد مقرر به اتمام برسانند.
مدیر کل راه و شهرسازی هم پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۱۶۰تختخوابی برازجان را ۵/۸۸درصد اعلام کرد و افزود: این مرکز درمانی با زیر بنای ۱۶۱۰۰مترمربع در ۴طبقه در زمینی به مساحت ۲/۳هکتار در دست ساخت است.
علیرضا صفایی با بیان اینکه اعتبار ساخت این بیمارستان ۳۵۰میلیارد ریال است تصریح کرد: تاکنون ۲۴۰میلیارد ریال آن پرداخت شده است و در بازدید استاندار از روند ساخت آن ۲۰میلیاردریال اختصاص یافت.
وی افزود: برای تجهیز بیمارستان ۳۰۰میلیاردریال اختصاص یافته است که قرار شد پس از تکمیل ساختمان ظرف ۱۰روز تجهیز شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز