خبرگزاری کار ایران

پرچم آستان قدس رضوی در بزرگترین اقیانوس پیمای خاورمیانه به اهتزاز درآمد

asdasd

درسال حمایت از کار و تولید ملی با شعار خودباوری اسلامی؛ پرچم متبرک آستان رضوی در بزرگترین کشتی اقیانوس پیمای خاورمیانه دربوشهر به اهتزاز درآمد.

 بوشهر – ایلنا: اقیانوس پیمای "افراماکس" پس از اهتزاز پرچم متبرک حرم رضوی، ایران را به قصد ونزئلا ترک خواهد کرد و سپس خدام پرچم متبرک را بر روی اسکله پارس جنوبی به اهتزار در خواهند آورد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بوشهر، برگزاری جشن سراسری "شکوفه‌های نور" و "جشن زیر سایه خورشید" در "بندر گناوه"، "برازجان" و "چغادک" اولین شهر‌هایی هستند که در استان بوشهر به عطر رضوی معطر خواهد شد.

همچنین در شهرهای "دیلم" و "دیر"،"کنگان" و "کاکی"، حضور خدام حرم مطهر رضوی در مدارس، دیدار باخانواده ایثارگران، حضور خدام در برنامه زنده "شونشینی"، از جمله برنامه‌هایی است که خدام در سه روز حضور خود در بوشهر خواهند داشت.

لازم به ذکر است؛ حضور و بازدید خدام حرم رضوی از مرکز بهزیستی مرکز نگهداری معلولین، عیادت از بیماران بیمارستان فاطمه زهرا (س)، مراسم استقبال و برگزاری جشن بزرگ زیرسایه خورشید در بوشهر، حضور در مصلی جمعه بوشهر و پخش مستقیم دعای ندبه در مهدیه امام (ره) دیدار خدام با نماینده ولی فقیه در استان، جشن میلاد امام رضا (ع) ویژه خانواده بزرگ بهزیستی از دیگر برنامه‌های این کاروان در استان بوشهر است.

گفتنی است پنجمین دوره جشن‌های‌ مردمی‌ و معنوی زیرسایه‌ خورشید در ۱۰۰ شهر از ۲۲ استان و ۱۲ شهر از ۴ کشور از ۲۸ شهریور لغایت هفتم مهرماه سال جاری و به همت شبکه جوانان رضوی وابسته به موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس‌ رضوی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز