خبرگزاری کار ایران

منطقه دوم نیروی دریایی ارتش میزبان خدام رضوی در بوشهر

خادمان حرم ثامن الائمه امام رضا علیه السلام بر روی ناوچه شهید قندی در بوشهر حضور یافتند و در برنامه زنده تلویزیونی به اجرای برنامه مانند صلوات خاصه امام رضا (ع) پرداختند.

بوشهر- ایلنا: خادمان حرم امام هشتم عالم آل محمد علی ابن موسی الرضا (ع) جهت اجرای برنامه از ناوچه شهید نقدی برای پخش زنده شبکه شما و اول سیما و شبکه استانی حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی «جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید»، خدام حرم امام هشتم علی ابن موسی الرضا (ع) پس از استقبال به تشریح برنامه جشن ملی "زیر سایه خورشید" که در کشور به همت آستان قدس رضوی و در استان‌ها با همکاری هیئت‌های مذهبی و کانون‌ها برگزار می‌شود پرداخت.

براساس این گزارش؛در ادامه این مراسم یک نفر از خدام حرم رضوی صلوات خاصه ثامن الحجج امام رضا (ع) را در برنامه زنده سیمای ملی ایران قرائت کرد و در پایان مراسم بسته‌های متبرک رضوی به‌ دست خدام امام رضا (ع) بین افسران ناوچه شهید نقدی و حضار توزیع شد.

گفتنی است پنجمین دوره جشن‌های‌مردمی ‌و معنوی زیرسایه ‌خورشید در ۱۰۰ شهر از ۲۲ استان و ۱۲ شهر از ۴ کشور از ۲۸ شهریور لغایت هفتم مهرماه سال جاری و به همت شبکه جوانان رضوی وابسته به موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس‌ رضوی درحال برگزاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز